مدیران خودروعصر اعتبار

معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر خبر داد

تعیین اهداف ۱۲ گانه صنعت برق در سند چشم انداز صنعت برق

عصر ساختمان- معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیرگفت: سند چشم انداز شرکت توانیر در افق سال ۱۴۰۴ با اهداف۱۲ گانه برای صنعت برق ترسیم و نهایی شد.

تعیین اهداف ۱۲ گانه صنعت برق در سند چشم انداز صنعت برق
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، کرم رضائی با اشاره به اینکه سند چشم انداز شرکت توانیر در افق سال 1404 با اهدافی 12 گانه برای صنعت برق ترسیم و نهایی شد،گفت: از جمله اهداف 12 گانه می توان به تاب آوری شبکه و توانمندی صنعت در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه برق، کسب فناوری‌های نوین و کاربردی، مرکزیت تبادل برق در منطقه و مدیریت عرضه و تقاضای برق اشاره کرد.

    معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر گفت: مدیریت عرضه و تقاضای کارا، مطمئن، پایدار و فراگیر برق، ماموریتی تعریف شده برای دستیابی به چشم انداز ترسیم شده شرکت توانیر در افق 1404 است.
    وی افزود: طرح تدوین «سند مدیریت استراتژیک صنعت برق تا افق 1404» به عنوان گامی در جهت تحقق چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران، برنامه راهبردی 1404 وزارت نیرو و همچنین نقشه راه صنعت برق که تصویری از آینده مطلوب را برای صنعت برق نمایان می سازد شروع شده است.
    معاون تحقیقات و منابع انسانی توانیر همچنین با اشاره به ارزشهای محوری شرکت توانیر، عمده ترین ارزشهای تعریف و تدوین شده را پایبندی به قانون، نظم و انضباط، پایبندی به ارزشهای دینی، اخلاقی و حرفه ای، مشتری مداری و تکریم ذی نفعان، پاسخگویی مسوولانه، گردش شفاف اطلاعات، تعامل سازنده با جامعه و ارتقای سطح اعتماد عمومی عنوان کرد.
    وی در ادامه از آینده نگری و تلاش برای آینده روشنتر، خودباوری، خلاقیت و نوآوری، مشارکت سازمانی و کار گروهی، خدمت رسانی پایدار با کیفیت، به موقع و ایمن، دانش گرایی، یادگیری و تعالی سازمانی و بهره وری، توسعه پایدار و توجه به الزامات زیست محیطی و احترام به مالکیت مادی و معنوی به عنوان دیگر ارزشهای محوری شرکت توانیر برای رسیدن به توانیر آرمانی یاد کرد.
    وی با بیان اینکه موضوع مدیریت استراتژیک یکی از بحث‌های پرتکرار و با اولویت بالا در طرح‌های تعالی سازمانی بوده و همکاران بر شکل گیری مدیریت استراتژیک در صنعت برق اعتقاد داشتند، اظهار داشت: با همکاری دفتر توسعه مدیریت و بهره وری شرکت توانیر دراواخر سال 95 این طرح آغاز و با پیگیری‌های انجام شده، دکتر امیران به عنوان مشاور این طرح انتخاب شد.
    در آخرین جلسه شورا 12 هدف استراتژیک برای صنعت برق کشور نهایی و جهت بررسی و تصویب به هیات مدیره اعلام شده که به شرح ذیل است:
    اهداف استراتژیک صنعت برق:
    1- تأمین برق مطمئن و پایدار
    2- تأمین برق اقتصادی
    3- کاهش تلفات برق
    4- اصلاح، بهینه سازی و توسعه زیرساختهای شبکه برق
    5- تأمین منابع مالی و تنوع بخشی به سبد سرمایه گذاری در برق
    6- ارتقای سطح رضایتمندی مشترکان، متقاضیان و سایر ذی نفعان
    7- انطباق فعالیتها با ملاحظات زیست محیطی، ایمنی و سلامتی
    8- تاب آوری شبکه و توانمندی صنعت در مدیریت بحران و پدافند غیر عامل
    9- اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه برق
    10- کسب فناوریهای نوین و کاربردی
    11- مرکزیت تبادل برق در منطقه
    12- مدیریت عرضه و تقاضای برق

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی