مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

آخوندی مردم را فدای سوء مدیریت خود کرده است

عصر ساختمان- عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی باید جان فدای مردم باشد، گفت: آخوندی مردم را فدای سوء مدیریت خود کرده است.

آخوندی مردم را فدای سوء مدیریت خود کرده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، احمد مرادی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 22 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی، در موافقت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: مطابق اصل 67 قانون اساسی و بنا بر سوگندی که یاد کرده‌ایم این تکرار را بر خود واجب می‌دانم که در چارچوب سوگند نمایندگی‌ام مباحث خود را مطرح کنم.

    نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوگند نمایندگی که یاد کردم عامل اصلی رأی من برای موافقت با استیضاح آخوندی است زیرا سوگند یاد کردم تا برای استیفای حقوق مردم تلاش کنم، بیان کرد: استیضاح حق نماینده است  و این حق قابل واگذاری نیست.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه ما نمایندگان ملت هستیم و مردم انتظار دارند به حق و عدالت از خواسته‌های آنها دفاع کنیم.

    وی با بیان اینکه متأسفانه برخی وزرا پیش از رأی اعتماد برنامه‌هایی ارائه می‌کنند ولی پس از آن این برنامه‌ها اجرا نمی‌شود، افزود: آقای آخوندی یکی از این وزرا است، وزارت راه و شهرسازی بسیار مهم است و باید وزیر آن جان فدا برای مردم کشور باشد ولی آخوندی مردم را فدای سوء مدیریت خود کرده است.

    مرادی اظهار داشت: سالانه 16 تا 17 هزار کشته در جاده‌ها داریم، چه کسی به غیر از وزیر مسئولیت مستقیم این موضوع را برعهده دارد؟ در سوانح هوایی نیز مشاهده کرده‌ایم که چه اتفاقات ناگواری رخ داد، همچنین در دریا نیز شاهد سوانح هستیم و بخش ریلی نیز بی‌نصیب از سوء مدیریت نبوده است.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم توانایی آخوندی را در کنترل بحران‌های سیستم حمل و نقل شاهد هستیم، گفت: روزانه بیش از 6 هزار دستگاه کامیون و تریلر در جاده‌های استان هرمزگان تردد می‌کنند، این شرایط عایدی به جز گرفتن جان مردم و آلایندگی نتیجه دیگری ندارد.

    نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه راه‌ها و مسکن مشکلات فراوانی وجود دارد، گفت: بهتر است نمایندگان امروز تصمیمی جدی اتخاذ کنند زیرا در برابر خدا و مردم، مسئول هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار