مدیران خودروعصر اعتبار

پیشرفت چشمگیر ایران در صنعت تاسیسات گرمایشی؛

"گروه صنعتی سانا عایق" تولید کننده و نماینده انحصاری برند ایتالیایی

عصر ساختمان- گروه صنعتی سانا عایق نیز یکی دیگر از شرکت‌هایی است که به سراغش رفتیم، این شرکت از اواخر سال ۱۳۸۰ به عنوان نماینده رسمی و انحصاری شرکت L’ISOLANTE K-FLEX ایتالیا در زمینه فروش، مشاوره و نصب عایق‌های حرارتی و برودتی K-FLEX فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و از اواخر سال ۱۳۹۰ تولید عایق‌های فوم الاستومری( K-FLEX (NBR-EPDM را در شهرستان ابهر واقع در استان زنجان آغاز کرد.

"گروه صنعتی سانا عایق" تولید کننده و نماینده انحصاری برند ایتالیایی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، ‌‌این شرکت طی سال‌های گذشته موفق به انجام بزرگ‌ترین پروژه‌های عایق‌کاری مانند مخازن نفتی پتروشیمی انتخاب و HVAC  پتروشیمی مهاباد و مخازن الفین پتروشیمی جم و تجهیزات فازهای 9‌، 10‌، 14‌، 17‌، 18‌، 22 و 24 پارس جنوبی و سکوی نفتی سلمان و همچنین مجتمع تجاری اداری ایران مال، ساختمان تجاری و  اداری اپال، ساختمان مرکزی بورس اوراق بهادار‌، ساختمان تشخیص مصلحت نظام، هتل‌های لوتوس و پروما‌،ساختمان باغ موزه بانک مرکزی و پروژه‌های بی‌شماردیگری شده است .

    «سیدبابک مدنی» مدیر فروش و بازاریابی گروه صنعتی سانا عایق درباره این شرکت می‌گوید: «ساناعایق با درک صحیح از نیاز پروژه‌ها و تجزیه و تحلیل مزایای رقابتی و تعیین استراتژی بازار و همچنین ارتقای کیفیت و رعایت استانداردهای محصولات تولیدی، توانسته بازار‌های هدف را زیر پوشش حداکثری قرار دهد‌. 

    لازم به ذکر است مطابق مقررات ماده 19ملی ساختمان‌، عایق‌کاری تاسیسات ساختمان جزو الزامات است. متاسفانه پروژه‌های دولتی، در صنعت ما حمایت لازم و همه‌جانبه از تولید‌کنندگان داخلی ندارند و بسیاری از آنها در پروژه‌ها از کالای وارداتی چینی و غیره استفاده می‌کنند، این در حالی است که همان کالا باکیفیت بالادر داخل کشوردر حال تولید است.

    گروه صنعتی سانا عایق با برخورداری از چشم‌انداز بلند‌مدت و درک شرایط اقتصادی سعی دارد با ایجاد مدیریت راهبردی و ارزیابی و کنترل فرایند‌ها و تنظیم اهداف صحیح و ملاحظه همه رقیبان موجود و احتمالی و پیاده سازی جدیدترین تکنولوژی‌ها سازگار با نیاز بازار داخلی به بهترین جایگاه در این صنعت دست یابد . گارانتی 10 ساله تضمین کیفیت کالاهای ساخته شده این شرکت نیز مبین همین امر است.»
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو