مدیران خودروعصر اعتبار

زلزله کرمانشاه مشکلی در تاسیسات آب و برق ایجاد نکرد

عصر ساختمان- مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: پس از وقوع زلزله ۵.۳ ریشتری سرپل ذهاب کرمانشاه با اقدامات انجام شده مشکلی در تاسیسات آب و برق منطقه به وجود نیامد و در حال حاضر شرایط تامین آب و برق کاملا پایدار است.

زلزله کرمانشاه مشکلی در تاسیسات آب و برق ایجاد نکرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، میثم جعفرزاده با بیان این‌که پس از زلزله اصلی امروز کرمانشاه ایست‌های بازرسی و رصدهای شبکه به صورت مرتب صورت گرفت، اظهار کرد: همین مساله موجب شد تا در شبکه‌های توزیع برق و همچنین شبکه‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در شرایط فعلی شرایط نرمالی را شاهد باشیم.

    به گفته وی تعمیر ساختار شبکه در پی حادثه قبلی موجب شد تا تیم‌های عملیاتی آمادگی بیشتری برای مقابله با چنین حوادثی داشته باشند. البته در حال حاضر تیم‌های عملیاتی در منطقه به صورت آماده باش حضور دارند که در صورت بروز مشکل طبق دستورالعمل‌های ابلاغی نسبت به رفع عیب اقدام خواهند کرد.

    مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با بیان این‌که سد تنگه حمام و نیروگاه بیستون در ایمنی و پایداری کامل قرار دارند افزود: کارشناس بهره‌برداری بازدید اولیه را انجام داده است و اگر مشکلی نیز وجود داشته باشد در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.

    وی با بیان این که امسال پرحادثه‌ترین نوروز نسبت به سال‌های گذشته بوده است، افزود: در استان‌های مختلف شاهد بروز حوادث مختلف بودیم، اما خوشبختانه با اقدامات انجام شده توانستیم تمام مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذاریم؛ به گونه‌ای که در هیچ یک از استان‌ها برای تامین آب و برق مشکلی به وجود نیامد.

    به گزارش ایسنا، زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 5.3 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، امروز حوالی "سر پل ذهاب" در استان کرمانشاه را لرزاند. مختصات این زمین‌لرزه که در عمق 8 کیلومتری زمین رخ داده، 34.42 درجه عرض شمالی و 45.81 درجه طول شرقی ثبت شده است. این زمین‌لرزه در 6 کیلومتری سرپل ذهاب، 23 کیلومتری قصرشیرین و 32 کیلومتری گیلانغرب در استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار