مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی:

ویلاسازی‌های مجاز در روستاها مورد حمایت قرار می‌گیرد

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن استان آذربایجان شرقی از آغاز مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها خبر داد و گفت: ساخت و ساز مجاز ویلا در روستاها اگر به بهبود وضعیت روستاها منجر شود مورد حمایت قرار می گیرد و با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز به شدت برخورد می‌شود.

ویلاسازی‌های مجاز در روستاها مورد حمایت قرار می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، حافظ باباپور در جلسه شورای فنی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه بازگشت مهاجرت کنندگان از شهرها به روستاها باعث آبادانی روستاها خواهد شد اظهار داشت: احداث ویلاهای مجاز در روستاها باعث آبادانی و رونق روستاها خواهد شد.

    وی از آغاز مهاجرت معکوس روستاییان از شهرها به روستاها خبر داد و گفت: ساخت و ساز مجاز ویلا در روستاها اگر به بهبود وضعیت روستاها منجر شود، از این نوع ساخت و ساز مجاز حمایت می‌شود و اگر ضرورت ایجاب کند، محدوده روستاها را افزایش می‌یابد ولی با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز نیز به شدت برخورد می‌شود.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی اصلی‌ترین علت افزایش جمعیت روستایی در روستاها را اجرای طرح‌های هادی روستایی عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح روستاها به شهر تبدیل می‌شود و این باعث بازگشت روستاییان از شهرها به روستاها شده است.

    وی با تاکید بر اینکه بازگشت روستاییان شهرنشین باعث رونق اقتصادی و آبادانی روستاها می‌شود افزود: با مهاجرت معکوس از شهر به روستا تجربیات آن‌ها به روستا منتقل شده و میزان اشتغال روستایی نیز افزایش می‌یابد.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به موضوع ساخت و سازهای استاندارد و به روز در روستاها تصریح کرد: اکنون از بهترین ابزار و امکانات در احداث خانه‌های روستایی استفاده می‌شود که استانداردهای فنی ساختمان‌های روستایی را افزایش داده است.

    باباپور در پایان از اجرای 313 طرح هادی روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خبر داد و افزود: بنیاد مسکن با به‌کارگیری 40 گروه مشاوران شاهد افزایش سطح ایمنی در ساخت و سازهای روستایی شده است و تمامی اصول فنی رعایت می‌‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار