مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل بانک مسکن استان زنجان:

انبوه‌سازان مسکن زنجان برای خروج از رکود ساخت و ساز حمایت می‌شوند

عصر ساختمان:مدیرعامل شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: حمایتهای لازم از انبوه‌سازان زنجان برای خروج از رکود ساخت و ساز انجام می‌شود.

انبوه‌سازان مسکن زنجان برای خروج از رکود ساخت و ساز حمایت می‌شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، سلمان داشاد در نشست خبری با بیان اینکه تاکنون به بیش از 40 هزار و 401 واحد مسکن مهر در استان تسهیلات ارائه شده است، اظهار داشت: میزان تسهیلات پرداخت شده در حدود 7 میلیون و 746 هزار و 408 میلیون ریال است.

    وی با تاکید بر اینکه یکی از ابزارهای پیش‌بینی شده در زمینه رونق بخشیدن به بخش مسکن پرداخت تسهیلات در قالب «صندوق مسکن یکم» است، ابراز کرد: صندوق مسکن یکم از چند ماه گذشته در استان عملیاتی شده است.

    مدیرعامل شعب بانک مسکن استان زنجان زنجان سقف تسهیلات ارائه شده در صندوق مسکن یکم برای شهرهای بزرگ و بالای 200 هزار نفر 600 میلیون ریال و سایر مناطق شهری 400 میلیون ریال در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: مدت سپرده‌گذاری در این طرح حداقل 12 ماه است.

    وی با بیان اینکه تسهیلات ارائه شده در قالب طرح صندوق مسکن یکم با نرخ سود 14 درصد در نظر گرفته شده است، بیان کرد: حداکثر مدت باز پرداخت 12 سال است.

    داشاد به افزایش تسهیلات از محل صندوق اوراق اشاره کرد و افزود: این میزان تسهیلات طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در مراکز استانها و شهرهای بالای 200 هزار نفر در حدود 500 میلیون ریال و دیگر شهرها 400 میلیون ریال برآورد شده است که این میزان هم برای خرید و هم ساخت مسکن ارائه می‌شود.

    وی با تاکید بر اینکه افزایش تسهیلات از محل صندوق اوراق برای زوج‌هایی که عقد آنها در تاریخ 92/10/17 به بعد انجام شده باشد در تهران 600 میلیون ریال، در مراکز استانها و شهرهای بالای 200 هزار نفر و نیز دیگر شهرها 500 میلیون ریال اعطا می‌شود، بیان کرد: سهم هر کدام از زوجین از هر واحد سه دانگ است.

    مدیرعامل شعب بانک مسکن استان زنجان با تاکید بر اینکه سیاستهای دولت ارائه تسهیلات در قالب بافت فرسوده است، خاطرنشان کرد: استان زنجان نیز در ارائه تسهیلات در بخش بافت فرسوده فعال عمل کرده است.

    وی با اشاره به اینکه امسال به 800 واحد بافت فرسوده در زنجان تسهیلات به عنوان سهمیه استان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در حدود 128 واحد بافت فرسوده از سوی اداره راه و شهرسازی استان به بانک معرفی شده است.

    داشاد با بیان اینکه مبلغ تسهیلات برای هر واحد بافت فرسوده برای مراکز استانها و شهرهای بالای 200 هزار نفر 400 میلیون ریال و برای دیگر شهرها 300 میلیون ریال است، ابراز کرد: مدت قرارداد مشارکت مدنی در بخش مذکور حداکثر دو سال است.

    وی به استقبال مردم از تسهیلات بافت فرسوده اشاره کرد و گفت: مدت زمان زیادی از ارائه تسهیلات به متقاضیان در این بخش سپری نشده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار