مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون عمران مجلس:

تعلل بیش از این در تکمیل طرح مسکن مهر توجیه ندارد

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس، طولانی تر شدن روند تکمیل طرح مسکن مهر را به صلاح ندانست و گفت: معطل ماندن سرمایه آسیب جدی به اقتصاد کشور وارد کرده و به مستهلک شدن بناهای این طرح می انجامد.

تعلل بیش از این در تکمیل طرح مسکن مهر توجیه ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، سیدحسین افضلی با انتقاد از طولانی شدن پروسه تکمیل طرح مسکن مهر، گفت: باید قبول کنیم که این طرح توانسته بخش عمده ای از مشکل مسکن اقشار ضعیف و متوسط جامعه را حل کند.

    نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تاخیر در تکمیل واحدهای مسکن مهر هزینه های روزشماری را به جامعه و مردم تحمیل می کند، افزود: معطل ماندن سرمایه آسیب جدی به اقتصاد کشور وارد کرده و به مستهلک شدن بناهای این طرح می انجامد.

    بسیاری از واحدهای مسکن مهر پیشرفت فیزیکی بالایی دارند

    افضلی با تاکید بر اینکه بسیاری از واحدهای مسکن مهر پیشرفت فیزیکی بالایی دارند، تصریح کرد: معطل ماندن این طرح به علت ایجاد برخی ریزه کاری ها همچون ایجاد انشعابات به صلاح نیست.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه طولانی تر شدن روند بهره برداری از واحدهای مسکن مهر توجیه اقتصادی، منطقی و سیاسی ندارد، گفت: اگر پروژه ای درگیر برخی مسائل موردی همچون حق انشعاب باشد، تاخیر در تامین این نیازها اجحاف در حق مردم و مالکان این واحدها است.

    وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید به خاطر حفظ سرمایه کشور نسبت به تسریع در بستن پرونده مسکن مهر اقدام کنند، تصریح کرد: یکی از دلایل تاخیر در تکمیل این پروژه بدعهدی در پرداخت مطالبات پیمانکاران از سوی دولت و مردم بوده است.

    جلوی مستهلک شدن واحدهای نیمه کاره مسکن مهر گرفته شود

    افضلی همچنین از اقدام مناسب مجلس در خصوص واگذاری 50 هزار واحد بدون متقاضی مسکن مهر از 80 هزار واحد آن به کمیته امداد، گفت: این اقدام علاوه بر جلوگیری از مستهلک شدن بناهای مسکن مهر به خانه دار شدن افراد نیازمند کمک می کند.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه اکنون زمان چانه زنی در خصوص چرایی وجود مشکلات در سر راه تکمیل واحدهای مسکن مهر نیست، افزود: اکنون که این پروژه در مراحل نهایی خود به سر می برد باید همه مشکلات آن حتی با صرف هزینه بیشتر از برآورد اولیه مرتفع شده و تحویل متقاضیان شود.

    وی ادامه داد: بسیاری از مراجعات مردم به نمایندگان خود در مجلس برای مشکلات پیش آمده بر سر راه تکمیل واحدهای مسکن مهر بوده است.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دیگر توجیهی برای معطل ماندن مسکن مهر وجود نداشته از این رو دولت باید با جدیت تکمیل هر چه سریع تر این واحدها را در دستور کار قرار دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار