مدیران خودروعصر اعتبار

معاون سازمان نوسازی مدارس کشور:

یک‌سوم مدارس کشور غیر ایمن هستند

افزایش ضریب ایمنی مدارس

عصر ساختمان:معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: یک‌سوم از مدارس در کشور غیر ایمن هستند که بازسازی خواهند شد.

یک‌سوم مدارس کشور غیر ایمن هستند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، امان‌الله عباسی ظهر سه‌شنبه در جمع مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: در راستای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گام‌های بسیار مهمی در کشور برداشته شده است و با همکاری خیرین شاهد اقدامات بسیار خوبی هستیم.

    وی یکی از اقدامات خیرخواهانه و مثبت را مدرسه‌سازی عنوان کرد و ادامه داد: خیرین مدرسه‌ساز در توسعه و ایجاد تحول در زیرساخت‌های اموزشی در سطح کشور نقش بسیار مهمی داشته‌اند.

    معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اضافه کرد: خیرین مدرسه‌ساز به‌موقع به عرصه ساخت فضاهای آموزشی وارد شدند و کارهای بزرگی انجام دادند.

    وی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه‌ساز از ابتدای فعالیت خود تاکنون پنج‌هزار و 700 میلیارد تومان تعهدات ساخت مدرسه داشته‌اند، بیان کرد: تاکنون سه‌هزار میلیارد تومان از این تعهدات محقق شده است.

    عباسی خاطرنشان کرد: تاکنون 32 هزار پروژه مدرسه‌سازی در سطح کشور اجرا شده است که این مدارس دارای 26.5 میلیون مترمربع زیربنا هستند.

    وی ادامه داد: دو سوم مدارس کشور غیرایمن بودن که یک سوم از این مدارس تخریب، بازسازی و مقاوم‌سازی شده‌اند و یک سوم مدارس باقی‌مانده نیز بازسازی خواهد شد.

    معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: ضریب ایمنی مدارس را از 33 درصد در سال 2006 به 67 درصد در سال 2014 افزایش یافته است.

    وی با اشاره به اینکه ساخت و توسعه مدارس کشور به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شده است، گفت: 20  درصد کل مدارس کشور توسط خیرین ساخته شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار