مدیران خودروعصر اعتبار

فاضلاب شهرهای زلزله‌زده اصولی جمع‌آوری می‌شود

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از اجرای ۱۲ هزار متر لوله‌گذاری فاضلاب در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد و گفت: با توجه به شروع فصل گرما تمام اقدامات لازم برای جمع‌آوری اصولی فاضلاب مناطق زلزله زده انجام شده است.

فاضلاب شهرهای زلزله‌زده اصولی جمع‌آوری می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، علیرضا تخت شاهی اظهار کرد: با توجه به نگرانی‌هایی که درباره شیوع بیماری با توجه به نزدیک شدن فصل گرما وجود دارد، اقدامات لازم برای جمع‌آوری فاضلاب و رواناب‌های سطحی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب صورت گرفته است.

    وی افزود: در همین راستا 12 هزار متر لوله‌گذاری فاضلاب برای جمع‌آوری فاضلاب‌های سطحی و اتصال آن به شبکه فاضلاب در سرپل ذهاب انجام شد.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: با این اقدامات هیچ فاضلاب روانی در شهر زلزله زده سرپل ذهاب نداریم.

    تخت‌شاهی درباره وضعیت سرویس‌های بهداشتی و دوش‌های سیار نیز خاطرنشان کرد: حدود 3200 چشمه سرویس بهداشتی و دوش سیار در این مناطق نصب شده که فاضلاب همه آنها به شیوه بهداشتی مدیریت می‌شود.

    وی تصریح کرد: به منظور تامین بهداشت مردم، هشت هزار شیر برداشت آب نیز برای مصارف و شست و شوی مردم در مناطق مختلف شهری نصب شده است.

    تخت‌شاهی از اجرای 57 هزار متر لوله‌گذاری آب نیز در شهر زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای زلزله تاکنون به بیش از 10 هزار حوادث آب نیز رسیدگی شده، افزود: با توجه به آواربرداری که در مناطق زلزله زده انجام می‌شود، امکان شکستگی وجود دارد که اکیپ‌های امدادی پای کار هستند و در کوتاهترین زمان رفع حوادث را انجام می‌دهند.

    تخت‌شاهی تنها مشکل احتمالی را نصب سرویس بهداشتی و دوش حمام بدون هماهنگی با آب و فاضلاب برای مدیریت فاضلاب و پساب آن دانست و از مردم خواست از نصب خودسرانه سرویس‌های بهداشتی برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست خودداری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار