مدیران خودروعصر اعتبار

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

سال ۹۵پرونده مسکن مهر کردستان بسته می شود

عصر ساختمان:معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: با توجه به وضعیت مناسب همکاری ادارات و سازمان های دولتی مسئول انتظار می رود پرونده مسکن مهر کردستان در سال ۹۵ بسته شود.

سال ۹۵پرونده مسکن مهر کردستان بسته می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، امیر قادری شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از وضعیت مسکن مهر هنرمندان و خبرنگاران استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: تعیین تکلیف وضعیت مسکن مهر در استان کردستان یکی از برنامه های اصلی است و انتظار می رود که این مهم تا پایان سال 95 به نتیجه نهایی برسد.

    وی با بیان اینکه در اواخر امسال و اوایل سال 95 شمار زیادی از واحدهای مسکن مهر استان آماده بهره برداری خواهد شد، گفت: تاسیسات زیربنایی مسکن مهر استان عمده ترین دغدغه شورای مسکن است که خوشبختانه تصمیمات خوبی برای انجام آنها گرفته شده است و هم اکنون شرایط مناسبی در این بخش مشاهده می شود.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان عنوان کرد: سازمان ملی زمین و مسکن با فروش اراضی دارای کاربری تجاری و ایجاد زیرساخت ها از محل این درآمدها موافقت کرده است و در همین راستا نیز بخش زیادی از مشکلات و دغدغه های مردم در این بخش نیز رفع می شود.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت مسکن مهر هنرمندان و خبرنگاران اشاره کرد و گفت: آب و فاضلاب شهری، شهرداری سنندج، اداره کل راه و شهرسازی، سازمان همیاری شهرداریهای استان و جهاد کشاورزی در اجرای این پروژه مشارکت دارند.

    قادری احداث خط انتقال فاضلاب این مجموعه را از مهمترین بخش های زیرساختی مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان عنوان کرد و گفت: دولت به تمام تعهدات خود در قبال این مجموعه با جدیت عمل می کند.

    وی افزود: انتقادات زیادی از روند کند پیشرفت فیزیکی مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان مطرح می شود اما عمده این تاخیر به اختلافات حقوقی هیئت مدیره تعاونی و پیمانکار پروژه برمی گردد که در محاکم قضایی در دست بررسی و اقدام است و به تعهدات دولت مربوط نمی شود.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان یادآور شد: ما به این مساله واقفیم که تاخیر در اتمام این پروژه به زیان خبرنگاران و هنرمندان است اما واقعیت این است که اختلاف تعاونی و پیمانکار باید توسط دادگاه رسیدگی شود و ما امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد حل اختلافات و اتمام پروژه باشیم.

    وی تاکید کرد: عملیات زیرساختی انتقال خط فاضلاب این مجموعه معارضان زیادی داشته که با دخالت های مستقیم شورای مسکن استان بخش زیادی از آنها حل شده و اکنون با فعال بودن پرژوه به زودی شاهد ساماندهی فاضلاب این مجموعه خواهیم بود.

    قادری در پایان گفت: انتظار می رود که با پیگیری های مستمر هیات مدیره تعاونی و همچنین تعیین تکلیف پرونده آن در محاکم قضایی هر چه سریعتر این پروژه مورد بهره برداری قرار گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار