مدیران خودروعصر اعتبار

آپارتمان‌های نقلی جدیدالورود بازار چند؟

عصر ساختمان- در میان برخی از واحدهای آپارتمانی نوساز زیر ۴۰ متر آگهی شده در سطح تهران، ارزان‌ترین آنها مربوط به واحدی ۱۴متری در محله هنگام با قیمت ۳۵ میلیون تومان است.

آپارتمان‌های نقلی جدیدالورود بازار چند؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از اقتصادنیوز، شمار آپارتمان‌های با متراژ زیر 40 متر در شهر تهران شاید به اندازه واحدهای بزرگ‌متراژ نباشد، اما تعداد آنها نیز کم نیست و حتی ساختمان‌های نوسازی با متراژهای بسیار پایین در سطح تهران یافت می‌شود.

    وجود واحدی 14متری کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما آگهی فروش این واحد در میان واحدهای مسکونی یافت شده است، که ارزان‌ترین واحد در شهر تهران به شمار می‌رود. این واحد با قیمت هر متر مربع 2.5 میلیون تومان که قیمت کل آن معادل 35 میلیون تومان است در محله هنگام قرار دارد.

    به گزارش اقتصادنیوز، واحدهای کوچک بیشتر در مناطق جنوبی تهران واقع شده‌اند، اما در برخی از مناطق شمالی نیز، این واحدها وجود دارند، برای مثال واحدی 35متری در محله زعفرانیه با قیمت هر متر مربع 12 میلیون تومان آگهی شده است که قیمت کل آن معادل 420 میلیون تومان است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان ( https://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    نویسنده: ساره ناصری
    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی