مدیران خودروعصر اعتبار

صدور ۷۰ هزار و ۵۸۸ فقره سند مالکیت مسکن

عصر ساختمان- از ابتدای تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۷۰ هزار و ۵۸۸ فقره سند مالکیت مسکن روستایی و شهری در چهارمحال و بختیاری صادر شد.

صدور ۷۰ هزار و ۵۸۸ فقره سند مالکیت مسکن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرکرد گفت: از ابتدای تشکیل این نهاد تا کنون، 70 هزار و 588 فقره سند مالکیت مسکن شهری و روستایی در استان صادر شده است.

    سهراب رئیسی با بیان اجرای 319 طرح هادی روستایی با اعتبار یک هزار و 20 میلیارد ریال در این مدت افزود: تهیه و بازنگری 768 طرح هادی روستایی در استان نیز با اعتبار 115 میلیارد ریال صورت گرفت.

    وی اضافه کرد: از ابتدای تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین 56 هزار فقره تسهیلات بهسازی و بازسازی و تعمیرات مسکن به ارزش سه هزار و 640 میلیارد ریال با همکاری بانک‌های عامل به افراد متقاضی در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

    رئیسی با بیان اینکه در این مدت 8 هزار و 684 قطعه زمین هم به متقاضیان واگذار شد ادامه داد: بالغ بر 117 میلیارد ریال کمک بلاعوض جهت تکمیل واحد‌های اقشار کم درآمد و واحد‌های خسارت دیده نیز پرداخت گردید.

    وی اظهار داشت: در این مدت طرح مسکن مهر برای 8 هزار و 378 واحد مسکونی با اعتبار یک هزار و 675 میلیارد ریال اجرا شد.

    رئیسی افزود: همچنین ساخت یک هزار و 448 واحد مسکن شهری با اعتبار 430 میلیارد ریال و ساخت 132 واحد مسکونی توسط انجمن خیرین مسکن ساز استان با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال انجام گرفت.

    وی اضافه کرد: با جابجایی 85 روستای در معرض خطر در قالب 55 روستای جدیدالاحداث، شش هزار و 560 خانوار این روستا‌ها اسکان داده شدند.

    21 تا 30 فروردین ماه به عنوان دهه گرامیداشت افتتاح حساب 100 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تاریخ 21 فروردین ماه سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و با افتتاح حساب 100 نزد شعب بانک ملی، با هدف کمک به خانه‌سازی برای محرومین و مستضعفان تأسیس گردید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار