مدیران خودروعصر اعتبار

سخنگوی شورای شهر تهران مطرح کرد:

همدلی و همزبانی شورایاران برای ایجاد بستر خدمات رسانی مطلوب

عصر ساختمان- علی اعطا در مراسم آغاز به کار کارگروه های تخصصی شورایاری محلات منطقه ۴ تهران گفت: همدلی و همزبانی شورایاران بستر خدمات رسانی مطلوب را به شهروندان پایتخت فراهم خواهد کرد.

همدلی و همزبانی شورایاران برای ایجاد بستر خدمات رسانی مطلوب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، عضو ستاد هماهنگی شورایاری های شورای اسلامی شهر تهران در مراسم آغاز بکار کارگروه های تخصصی چهار گانه گفت: خوشبختانه مدیریت شهری تهران با همکاری و همدلی شورایاران حرکت رو به رشدی را در افق 5 ساله سوم شهرداری پیش روی خود قرار داده است که می تواند در توسعه محلات مؤثر واقع شود.
    وی با تاکید بر ایجاد همدلی و همزبانی میان شورایاران و مدیران شهری افزود: کارگروه های تخصصی شورایاری بر 4 محور عمران و شهرسازی، سلامت و بهداشت، آموزش های شهروندی و فرهنگی و اجتماعی تاکید داشته و مشارکت در اداره مطلوب شهر به صورت داوطلبانه صورت می گیرد.
    اعطا اضافه کرد: در سیاست های جدیدی شورای اسلامی شهر تهران افرادی که به عنوان رؤسای کارگروه های چهار گانه توسط خود اعضای شورایاری انتخاب می شوند در واقع به نوعی اعضای هیئت رییسه شورایاری محلات محسوب می شوند.
    در ادامه سید علیرضا حسینی شهردار منطقه 4 ضمن تشکر از همکاری و تعامل مطلوب شورایاران در رتق و فتق امور جاری محلات گفت: منطقه 4 تهران با داشتن جمعیت حدود یک میلیون نفری و مساحت 11 درصدی شهر تهران به عنوان یکی از محروم ترین مناطق تهران محسوب می شود.
    وی افزود: طی سال های گذشته متاسفانه توجه چندانی به منطقه 4 نشده است و این منطقه از لحاظ سرانه های فرهنگی اجتماعی و عمرانی در مقایسه با مناطق غرب و شمالی تهران دارای محرومیت های قابل توجهی است.
    حسینی با اشاره به برگزاری دور نخست بازدیدهای میدانی از سطح محلات گفت: در نیمه دوم سال 96 با همکاری و مشارکت شورایاران دور نخست بازدید میدانی از سطح محلات طی 90 روز و با تصویب 736 مصوبه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی به پایان رسید .
    شهردار منطقه 4 تصریح کرد: مشارکت همه جانبه دبیران و اعضای شورایاری با مدیریت شهری منطقه، نشان از انگیزه و تمایل شورایاران در پیشبرد اهداف مدیریت شهری تهران و اجرای پروژه های عمران شهری با رویکرد فرهنگی و اجتماعی و خدماتی دارد.
    وی خاطر نشان کرد: ابتکار تشکیل کارگروه های تخصصی چهار گانه به منظور مشارکت دهی شورایاران در شناسایی و رفع مشکلات محلات اقدامی بسیار سنجیده و مطلوب است که می تواند بستر توسعه همه جانبه محلات را فراهم کند.
    حسینی در ادامه با اشاره به سیاست های فساد ستیزی دکتر نجفی در مدت کوتاه حضور در شهرداری تهران گفت: دکتر نجفی نشانه یک مدیر موفق، کارآمد و دلسوز و الگویی برای مدیران شهرداری تهران است که در این مدت کوتاه در شفاف سازی و ریشه کنی فساد اقدامات بسیار زیادی انجام داد.
    وی در پایان از کلیه شورایاران خواست تا با حضور فعال و اثر گذار خود در کارگروه های تخصصی به عنوان بازوی توانمند شهرداری تهران همگام با برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران پیش رفته تا عقب ماندگی های گذشته جبران شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو