مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل حریم شهر تهران:

رفع خلاف از ۱۵۵۰ متر از اراضی حریم شهر تهران در نیمه نخست فروردین

عصر ساختمان- مدیرکل حریم شهر تهران با اشاره به اقدامات نیروهای حریم بان در راستای رفع خلاف در نیمه نخست فروردین ماه گفت: در ایام نوروز هزار و ۵۵۰ مترمربع رفع خلاف در حریم پایتخت صورت گرفت.

رفع خلاف از ۱۵۵۰ متر از اراضی حریم شهر تهران در نیمه نخست فروردین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، حسین خانلری با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای جلوگیری از انجام هرگونه تخلف در نیمه نخست فروردین ماه اظهار کرد: در ایام نوروز 69 اکیپ گشتی با حضور 365 نفر نیروی حریم بان در سه شیفت و به صورت شبانه روزی اراضی حریم در مناطق 11 گانه را کنترل کردند و اقدامات لازم برای رفع خلاف در مواردی همچون فنس کشی غیرمجاز، دیوارکشی غیرمجاز و احداث سوله های غیرمجاز را پیگیری کردند.

    وی با بیان اینکه در مجموع 4 هزار و 30 مورد پیشگیری از تخلف با حضور نیروهای حریم بان در مناطق 11 گانه حریم انجام شد، گفت: در ایام نوروز با حضور به موقع نیروهای حریم بان از انجام هرگونه تخلف در حریم مناطق 1، 2، 3، 5، 13، 14، 15، 18، 19، 20 و 22 جلوگیری شد. در این رابطه، منطقه 15 با 711 مورد و منطقه 4 با 48 مورد پیشگیری از تخلف به ترتیب بیشترین و کم ترین گزارش تخلف را به خود اختصاص داده اند.

    مدیرکل حریم شهر تهران با تاکید بر اینکه در تمامی این موارد با حضور نیروهای حریم بان از انجام تخلف جلوگیری شد، عنوان کرد: در ایام نوروز حتی یک مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم مناطق 11 گانه گزارش نشده است و این به معنای حضور پررنگ و همه جانبه نیروهای حریم بان در نقاط مورد نظر است.

    خانلری در ادامه به اقدامات نیروهای حریم بان در راستای رفع خلاف پرداخت و گفت: در ایام نوروز هزار و 550 متر مربع رفع خلاف در حریم پایتخت صورت گرفت و در مجموع یک مورد عملیات تخریب در منطقه 18، دو مورد در منطقه 19 و یک مورد در منطقه 20 اجرا شد.

    وی تصریح کرد: علاوه بر این، در ایام نوروز 17 مورد رفع خلاف در حوزه محوطه سازی غیرمجاز، 22 مورد در رابطه با دیوارکشی غیر مجاز و 6 مورد مربوط به فنس کشی غیرمجاز انجام شد.

    مدیر کل حریم شهر تهران در پایان گفت: به طور کلی، بیشترین آمار رفع خلاف در نیمه نخست فروردین به ترتیب به مناطق 15 و 19 اختصاص دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار