مدیران خودروعصر اعتبار

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

پیشرفت ۹۰ درصدی درخت کاری حاشیه اتوبان خلیج فارس

عصر ساختمان- معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پیشرفت ۹۰ درصدی درخت کاری حاشیه اتوبان خلیج فارس حدفاصل فرودگاه امام (ره) تا بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان اردیبهشت به پایان خواهد رسید.

پیشرفت ۹۰ درصدی درخت کاری حاشیه اتوبان خلیج فارس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، مجتبی یزدانی با اعلام این مطلب گفت: کل مسیر درخت کاری حاشیه اتوبان خلیج فارس حد فاصل فرودگاه امام (ره) تا بزرگراه آزادگان (میدان جهاد) 30 کیلومتر است که  به دو قسمت تقسیم می شود.از فرودگاه امام خمینی تا عوارضی به طول 20 کیلومتر و از عوارضی تا بزرگراه آزادگان (میدان جهاد) به طول10 کیلومتر است.

    یزدانی در ادامه تصریح کرد: در حاشیه مسیر رفت عوارضی به فرودگاه به جهت رعایت حریم اتوبان و وجود خط متروی فرودگاه فضای کاشت وجود نداشته، اما نخاله برداری، تسطیح و پاکسازی از ضایعات در کل مسیر حاشیه انجام شده است.همچنین در انتهای مسیر، نرسیده به راستگرد به فرودگاه عرصه ای قابلیت کاشت داشته و می توان حدود 2.000 اصله درخت غرس نمود که این اقدام در دستور کار قرار گرفته است.

    وی به حاشیه مسیر برگشت، فرودگاه به عوارضی اشاره کرد و گفت:در طول مسیر (20 کیلومتر)، حدود 16 کیلومتر آن کلیه عملیات آماده سازی عرصه شامل نخاله برداری، علف زنی و تسطیح  و حدود 15 کیلومتر از آن به تعداد 16000 چاله نیز چاله زنی انجام شده است و تعداد  11500  اصله درخت نیز غرس شده است.

    یزدانی در ادامه با اشاره به این که مسیر عوارضی تا بزرگراه آزادگان 10 کیلومتر می باشد، اذعان کرد:کل طول مسیر با احتساب رفت و برگشت 20 کیلومتر می باشد و به طور کامل (عملیات به زراعی و واکاری 2500 اصله درخت) توسط شهرداری منطقه 19 انجام شده است.

    معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه گفت: پروژه درخت کاری حاشیه اتوبان خلیج فارس حد فاصل فرودگاه امام (ره) تا بزرگراه آزادگان (میدان جهاد) تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته است و با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید.

    به گفته یزدانی آبیاری درختان غرس شده در طول این مسیرها آبیاری تحت فشار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو