مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح فاز دوم باغ پرندگان در نیمه اول امسال

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۴ از افتتاح فاز دوم پروژه باغ پرندگان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

افتتاح فاز دوم باغ پرندگان در نیمه اول امسال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، حسینی در حاشیه همایش شورایاران منطقه 4 شورایاران را مشاوران مدیریت شهری خواند و افزود: معمولا مدیریت شهری برای احصای مشکلات در سطح محلات باید هزینه زیادی را صرف کند و معمولا درنهایت مشکلات و نیازها به درستی شناخته نمی‌شود اما با استفاده از ظرفیت شورایاری‌ها می‌توان نیازها و مشکلات سطح محلات را به درستی شناسایی کرد.

    وی افزود: شورایاری‌ها یکی از نهادهایی هستند که می‌توانند به مدیریت شهری کمک بسیار موثری در همه حوزه‌ها داشته باشند. شورایاری‌ها می‌توانند نیازها و مشکلات محلات خود را به صورت دقیق به مدیریت شهری منتقل کنند.

    وی ادامه داد: سال گذشته از کلیه محلات 20 گانه منطقه 4 تهران بازدید داشتیم که در جریان این بازدیدها 750 مورد از مشکلات سطح منطقه احصا و مقرر شد با زمانبندی دقیق این مشکلات در سطح منطقه حل و فصل شوند.

    شهردار منطقه 4 در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع تدوین برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: ملزم هستیم در جریان تدوین این برنامه نظرات مردم محلات را از طریق شورایاری‌ها کسب کنیم. لذا چهار کارگروه با عنوان شهرسازی، اجتماعی و فرهنگی، محیط زیست و آموزش تشکیل شده که هر یک از شورایاران بر اساس تخصص و علایق خود در این کارگروه‌ها عضو شدند که از طریق آنها نظرات شهروندان اخذ خواهد شد.

    حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص زمان افتتاح فاز دوم باغ پرندگان گفت: این پروژه در حدود بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما در نظر داریم که هنگام افتتاح این پروژه حتی مشکلات کوچک نیز وجود نداشته باشند و مدیریت یکپارچه در این مجموعه مستقر شود. امیدواریم در نیمه اول سال جاری فاز دوم پروژه باغ پرندگان به بهره برداری برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی