مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پدیدآوران اطلس پارس در گفت و گو با عصر ساختمان:

بازار املاک ومستغلات کشور نیاز به نمایشگاه های فصلی دارد

عصر ساختمان- چنانچه این نمایشگاه ها به شکل فصلی برگزار شود؛ قطعا تاثیرآن چند برابر می شود. البته همان طور که گفتم این در شرایطی است که فروشندگان و تولید کنندگان امتیازات و تخفیف های خاصی برای متقاضیان در نظر بگیرند.مکان برگزاری نمایشگاه های فصلی هم می تواند متغیر باشد.

بازار املاک ومستغلات کشور نیاز به نمایشگاه های فصلی دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱:۰۰

    قربانی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پدیدآوران اطلس پارس در حاشیه نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات  در گفت  گو با خبرنگار عصر ساختمان با بیان این که شرکت پدیدآوران اطلس پارس در هر سه دوره نمایشگاه حضور داشته است؛ گفت:با توجه به رکود موجود دربازار مسکن، استقبال مردم از نمایشگاه بسیار خوب است.مردم بیشتر به دنبال املاکی هستند که خدمات و تخفیف هایی را  برای آن ها در نظر گرفته باشد.در واقع متقاضیان بیشتر به دنبال شرایط ویژه هستند.

    قربانی با اشاره به اطلاع رسانی ضعیف نمایشگاه تاکید کرد:علی رغم اطلاع رسانی نه چندان مناسب استقبال مردم بهتر از سال های گذشته بوده است.البته باید در روزهای پایانی نمایشگاه در این خصوص نظر داد.
    مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پدیدآوران اطلس پارس با بیان این که برگزاری نمایشگاه های این چنینی تاثیر مثبتی بر بازار مسکن دارد؛ اظهار داشت: نمایشگاه در حقیقت تجمیع شرکت هاست و این تجمیع باعث افزایش رقابت می شود.در نتیجه شرکت های برای جلب مشتری امتیازاتی را در نظر می گیرند.
    قربانی ادامه داد:چنانچه این نمایشگاه ها به شکل فصلی برگزار شود؛ قطعا تاثیرآن چند برابر می شود. البته همان طور که گفتم این در شرایطی است که فروشندگان و تولید کنندگان امتیازات و تخفیف های خاصی برای متقاضیان در نظر بگیرند.مکان برگزاری نمایشگاه های فصلی هم می تواند متغیر باشد.
    وی با اشاره به اهمیت بازار مسکن در اقتصاد کشور گفت:همان طور که می دانید مسکن نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارد؛ بنابراین باید اطلاع رسانی بیشتری در این خصوص صورت گیرد تا همه شهروندان از برپایی چنین نمایشگاهی آگاهی یابند و با برنامه ریزی و قصد خرید وارد نمایشگاه شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو