مدیران خودروعصر اعتبار

نماینده اهر و هریس در مجلس تأکید کرد

ضرورت تسریع در اتمام پروژه بزرگراه «اهر – تبریز»

عصر ساختمان- نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در اتمام پروژه بزرگراه «اهر – تبریز» ضروری است.

ضرورت تسریع در اتمام پروژه بزرگراه «اهر – تبریز»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، «بیت‌الله عبدالهی» ادامه داد: هیچ مشکلی برای تأمین اعتبار این پروژه مهم منطقه ارسباران نیست، اما برخی کم کاری‌ها در مرکز استان و پیمانکاران موجب تعلل در این پروژه شده است  که پیگیر هستیم این مشکل حل شود.

    وی با انتقاد از اجرای برخی بخشنامه‌ها و آئین‌نامه‌های دست و پاگیر برخی ادارات در خصوص سرمایه‌گذاری گفت: تحقق این امردر گرو همراهی مردم و مسئولان است و باید همه بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذاران فراهم شود و ما نباید کاری کنیم که سرمایه‌گذاران از کرده خود پشیمان و دلسرد شوند.

    عبدالهی با اشاره به تقویت زیرساخت‌های شهرک صنعتی اهر افزود: تلاش‌های لازم برای ارتقاء زیرساخت‌ها بخصوص تقویت برق مصرفی برای طرح‌های بزرگ تولیدی و صنعتی انجام شده که امیدواریم امسال این امر محقق شود تا با اطمینان خاطر طرح‌های بزرگ تولیدی در این شهرک فعالیت خود را آغاز کنند.

    این نماینده مجلس، اهر را یکی از مناطق مهم ورزشی با جوانان مستعد برشمرد و گفت: متأسفانه با گذشت قریب به یک دهه از آغاز عملیات اجرایی ورزشگاه 5000 نفری اهر، این پروژه به حال خود رها شده و کسی پاسخگو نیست و لازم است در این خصوص اقدامات اساسی انجام گیرد.

    وی هم‌چنین با انتقاد از بنیاد مسکن افزود: متأسفانه برخوردهای غیر اصولی و کارشناسی و عدم ارائه راهکارهای مناسب برای توسعه جغرافیایی روستاها باعث شده که اهالی روستاها در ساخت و ساز با مشکل مواجه شوند.

    عبدالهی گفت: با پیگیری‌های لازم مجوز احداث فولاد در شهرک صنعتی اهر صادر شده و مشکل بانکی بزرگترین واحد تولیدی قند بخش خصوصی واقع در شهرک صنعتی اهر نیز مرتفع شده که امیدواریم با تسریع در اعطای تسهیلات بانکی به مبلغ 200 میلیارد ریال شاهد راه‌اندازی این پروژه مهم تولیدی و صنعتی و اشتغال قابل توجهی از جوانان منطقه باشیم.

    عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به برخی حرف و حدیث‌ها در مورد تغییرات در حوزه انتخابیه شهرهای مختلف افزود: هیچ مصوبه‌ای در خصوص تغییر در حوزه‌های انتخابیه شهرهای مختلف صورت نگرفته و دولت لایحه خود را به مجلس آورده و در کمیسیون شوراها در مراحل اولیه بحث و بررسی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو