مدیران خودروعصر اعتبار

بهادری مطرح کرد:

ارز در حال از دست دادن نقش خود در بازار مسکن است

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس از کاهش تاثیرپذیری بازار مسکن از نوسانات ارزی خبر داد و گفت: اکنون پس از چند ماه نوسانات شدید قیمتی بازار مسکن کسادی را تجربه می کند.

ارز در حال از دست دادن نقش خود در بازار مسکن است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سیدهادی بهادری با بیان اینکه در حال حاضر نوسانات ارزی کنترل شده است، گفت: با تبدیل ارز به کالای اقتصادی مصرفی نوسانات شدید آن و در نتیجه تاثیرگذاری بر بازارهای موازی کاهش یافته است.

    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه بازار ارز در حال از دست دادن نقش خود در مسکن است، افزود: نوسانات اخیر ارزی بیشتر حاصل جو روانی و تنش های حاصل از آن بود از این رو با آرامش نسبی بازار به طور حتم بازار مسکن نیز روند رو به رشدی از حیث معاملات طی خواهد کرد.

    بازار مسکن کسادی را تجربه می کند

    وی با بیان اینکه بازار مسکن در 3 ماه اخیر بسیار پر رونق بوده است، تصریح کرد: اکنون پس از چند ماه نوسانات شدید قیمتی بازار مسکن کسادی را تجربه می کند.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه نامنی در بازار ارز نشان داد که مهم ترین عامل تعیین کننده در اقتصاد مسائل امنیتی و جو روانی است، گفت: با توجه به از بین رفتن تلاطم در بازار ارز و جو روانی ناامن می توان امید داشت که وضعیت بازار مسکن بهبود یابد.

    پیش بینی می شود که بازار مسکن دیگر افزایش قیمت نداشته باشد

    بهادری با بیان اینکه مسائل خارجی نیز بر وضعیت بازار مسکن در داخل تاثیر گذار است، افزود: در شرایط فعلی پیش بینی می شود که بازار مسکن دیگر افزایش قیمت نداشته و به مرور کاهش نرخ ها رخ دهد.

    وی با تاکید بر اینکه حباب قیمت مسکن در ماه های اخیر ترکیده است، تصریح کرد: رکود فعلی در بازار مسکن باید ساماندهی شود در غیر این صورت این موضوع مشکل ساز می شود.

    بهادری ادامه داد: طبق پیش بینی های انجام شده بازار مسکن بیشتر به سمت تعیین نرخ ها با عرضه و تقاضا هدایت خواهد شد که این بهترین حالت ممکن برای نرخ مسکن است.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با واقعی شدن قیمت مسکن و از بین رفتن حباب نرخ ها خریدار و فروشنده راحت تر به معاملات می پردازند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو