مدیران خودروعصر اعتبار

واگذاری ۴۵۰۰ واحد مسکن مهر پردیس در نیمه دوم اسفند

عصر ساختمان:مدیرعامل شهر جدید پردیس از واگذاری چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر و بیش از ۱۰ طرح روبنایی این شهر در نیمه دوم اسفند خبر داد.

واگذاری ۴۵۰۰ واحد مسکن مهر پردیس در نیمه دوم اسفند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری دانشجو، حسین رجب‌صلاحی درباره دلایل تاخیر بهره برداری طرح های عمرانی شهر جدید پردیس اعلام کرد: قرار بود مجموعه پروژه‌های افتتاحی ما در دهه فجر امسال با حضور مقامات و مسئولان ذی‌ربط افتتاح شود که به دلیل پاره‌ای از مشکلات و نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در این ماه ترجیح دادیم زمان افتتاح را به نیمه دوم اسفندماه موکول کنیم.

    رجب‌صلاحی با تاکید بر اینکه تحویل واحدهای مسکن مهر قطعا باید بعد از تامین و تکمیل خدمات زیربنایی و آماده‌سازی واحدها برای سکونت مالکان انجام شود ، گفت: به دلیل گستردگی حجم طرح‌های افتتاحی و انجام تمامی اقدامات باقی‌مانده این تصمیم گرفته شد.

    مدیرعامل شهر جدید پردیس چهار هزار و 500 واحد مسکن، خط انتقال برق به طول 7 کیلومتر، سه مسجد، سه مدرسه، چهار مجتمع تجاری، 1.7 کیلومتر تونل ارتباطی چهار لاین، پل و جاده‌های دسترسی به فاز 11، خط انتقال آب به طول 4 کیلومتر و مخزن 10 هزار مترمکعبی را از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در این زمان اعلام کرد.

    وی همچنین خبر داد: برای پروژه‌های ذکر شده نزدیک به یک‌هزار میلیارد تومان هزینه شده که امید است با راه‌اندازی و بهره‌برداری از آنها شاهد پیشرفت چشمگیری در بخش خدمات‌رسانی به شهروندان محترم شهر جدید پردیس باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی