مدیران خودروعصر اعتبار

آغاز به کار سازمان مجری طرح های عمرانی و سازمان املاک اراضی نیروهای مسلح در وزارت دفاع

عصر ساختمان:همزمان با برگزاری اولین همایش جایگاه و چشم انداز مهندسی دفاعی با حضور سردار دهقان، سازمان مجری طرح های عمرانی و سازمان املاک و اراضی نیروهای مسلح در معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع به طور رسمی آغاز به کار کرد.

آغاز به کار سازمان مجری طرح های عمرانی و سازمان املاک اراضی نیروهای مسلح در وزارت دفاع
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، در اجرای وظایف قانونی وزارت دفاع و نیز تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا، مسئولیت کلیه امور املاک ، اراضی و ساخت وسازهای عمرانی نیروهای مسلح بر عهده سازمان مجری طرح های عمرانی و سازمان املاک و اراضی نیروهای مسلح خواهد بود.

    با آغار به کار این دو سازمان، کلیه امور مربوط به ساخت و ساز نیروهای مسلح با تولیت این دو سازمان انجام و ظرفیت مهندسی نیروهای مسلح در امور مهندسی رزمی-دفاعی بکارگیری خواهد شد.
    مدیریت و هدایت مجریان و پروژه های عمرانی نیروهای مسلح، ارتقاء سطح کیفیت و رعایت استانداردهای فنی، مهندسی، مدیریت دانش و مستند سازی فنی، بهبود فرآیندها و سیستم ها از طریق بکارگیری دانش نوین دفاعی، تلاش برای استفاده از فناوری های روز دنیا جهت ارتقاء بهره وری، ارتقاء سطح علمی، تخصصی و مهارت کارکنان، ارتقاء فرهنگ ایمنی، بهداشت و رعایت اصول زیست محیطی در محیط کار و مدیریت بهینه در مصرف انرژی و منابع و جلوگیری از اقدامات موازی از جمله اهداف و مأموریت سازمان مجری طرح های عمرانی نیروهای مسلح به شمار می رود.
    گفتنی است تا دقایقی دیگر اولین همایش جایگاه و چشم انداز مهندسی دفاعی و همچنین در حاشیه این همایش، نمایشگاه توانمندی های مهندسی وزارت دفاع با حضور سردار دهقان افتتاح و آخرین دستاوردها، اقدامات و قابلیت های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حوزه مهندسی دفاعی و پدافند غیر عامل در معرض دید شرکت کنندگان در همایش قرار خواهد گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو