مدیران خودروعصر اعتبار

کنترل در حریم شمالی تهران افزایش یافت

عصر ساختمان:با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در ارتفاعات، کمیته صیانت از حریم شهرداری منطقه یک در ماه پایانی سال ، کنترل و نظارت بر حریم شمالی تهران را افزایش داد.

کنترل در حریم شمالی تهران افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از آریا ،  مهندس بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک در جلسه کمیته صیانت از حریم که با حضور مهندس مجد آبادی کارشناس اداره کل حریم شهرداری تهران، شهرداران نواحی ، مدیران اداره حقوقی ،اجرای احکام و... در منطقه یک برگزار شد با اعلام این خبر اظهار داشت: باتوجه به ماه پایانی سال و حضور بیشتر افراد سودجو و فرصت طلب برای ساخت و ساز های غیر مجاز در ارتفاعات حریم منطقه یک لازم است از همه ظرفیتهای موجود استفاده و بهره ببریم تا جلوی هر گونه حرکت این افراد گرفته شود.
    وی با اشاره به محدوده حریم منطقه یک گفت: 11 درصد کل حریم پایتخت و دامنه جنوبی البرز در منطقه یک قرار دارد و تا کنون با ایجاد دیوار سبز در ارتفاعات ، احداث پیاده راه های کوهستانی ، کاشت درخت در شیبهای تند، احداث بوستان های بزرگ چون یاس، گلابدره، آبک، نیلوفر، مهرگان و...، در ختکاری در ارتفاعات دارآباد و امتداد آن تا باشگاه وزارت امور خارجه، توسعه فضای سبز در شمال شهرکهای محلاتی، قائم (عج) و ادامه آن به سوهانک از برنامه های اجرایی منطقه در صیانت از حریم بوده است.
    قائم مقام شهردار منطقه یک ساماندهی رود دره ها و پیاده راه های مجاور آنها ، نصب تابلوهای هشدار و حضور حریم بانان را از دیگر اقدامات دانست که تاثیر بسزایی در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز داشته است.
    قائم مقام شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت از 25 اسفند تا 15 فروردین این کنترل همه جانبه و با حضور نیرو های حریم بان، نواحی و... در حریم شمال تهران بیش از پیش اجرا می شود.
    رضایی تصریح کرد: با کم کردن دسترسی های سواره به محدوده های حریم، امکان نفوذ افراد سودجو برای انتقال مصالح کاهش خواهد یافت و کنترل های دوره ای در نقاط حساس بیشتر از سایر نقاط می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو