مدیران خودروعصر اعتبار

قرارداد صادرات پنجره بالکن شو به روسیه امضا شد

عصر ساختمان:قرارداد صادرات پنجره بالکن شو «ویندا» محصول شرکت کاسپین نوآوران صنعت مازند مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور سمنان پارک علم و فناوری استان سمنان به روسیه امضا شد .

قرارداد صادرات پنجره بالکن شو به روسیه امضا شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، شرکت کاسپین نوآوران صنعت مازند مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور سمنان این پارک که تنها تولیدکننده پنجره بالکن شو «ویندا» با پایه های ایمن در کشور است، طی قراردادی نمایندگی انحصاری خود را به یک شرکت روسی در روسیه واگذار کرد.
    محمد تیموری سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور سمنان پارک علم و فناوری استان سمنان روز یک شنبه در این خصوص به ایرنا گفت: شرکت روسی «کارآفرینی شمیل گادژیف» در هجدهمین نمایشگاه اجلاس رئیسای دانشگاه های دولتی حاشیه دریای خزر که در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد پیشنهاد همکاری در فروش پنجره بالکن شو «ویندا» را به کاسپین نوآوران صنعت مازند ارایه کرد.
    تیموری افزود: مدیرعامل و مدیر بخش فنی و مهندسی شرکت کاسپین نوآوران صنعت مازند بعد از بررسی های همه جانبه و دعوت شرکت روسی، عازم روسیه شدند و با بررسی شرایط و امکانات آن شرکت، نمایندگی خود در روسیه را طی قراردادی که در شهر دربند مرز تاریخی ایران و روسیه به امضا رسید، به آن شرکت واگذار کردند.
    مهدی بابایی کلایی، یکی از مخترعان پنجره بالکن شو «ویندا» درباره ی این قرارداد گفت: مقرر شد در سال 1394 تعداد محدودی از این محصول به روسیه صادر شود و این تعداد در سال 1395 به 1500 دستگاه در سال برسد.
    بابایی با اشاره به این که این پنجره نمونه داخلی ندارد اضافه کرد: «پنجره بالکن شو ویندا» با شماره ثبت اختراع 82331 به تاریخ 17 اسفند 1394 در مرکز مالکیت معنوی اداره کل ثبت اسناد و املاک کشور ثبت شده و تاییدیه علمی از «سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران» در رابطه با جدید بودن و تازگی را دارد.
    همچنین این پنجره تاییدیه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی پژوهشکده ساختمان و مسکن کشور و تاییدیه وزارت صنعت، معدن و تجارت را نیز دریافت کرده است.
    مدیرعامل شرکت کاسپین نوآوران صنعت مازند هزینه ساخت این پنجره در ابعاد 2.10 متر عرض در 2.5 متر ارتفاع را تقریبا 80 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این پنجره قابلیت نصب در کاروان های سیار، خانه های اسکلت فلزی و بتن، ویلاها، برج ها و مجتمع های تجاری را دارد.
    ویندا از ترکیب کلمه ویندوز انگلیسی (windows) و وینده به زبان مازندرانی (به معنای دیدن) است.
    پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود مستقر بوده ودر سال 1381 راه اندازی شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار