مدیران خودروعصر اعتبار

معاون استاندار بوشهر:

۲۳۰۰ واحد مسکن مهر استان بوشهر امسال تکمیل می‌شود

عصر ساختمان:معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۳۶ هزار و ۳۵۲ واحد مسکن مهر در استان بوشهر مورد تعهد دولت بوده که تاکنون ۲۹ هزار و ۱۱۲ واحد آن تحویل شده که ۲ هزار و ۳۰۰ واحد دیگر تا پایان امسال تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

۲۳۰۰ واحد مسکن مهر استان بوشهر امسال تکمیل می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، سیدمحمدحسن باستی ظهر امروز در نشست شورای تامین مسکن استان بوشهر با بیان اینکه پایان کار 660 واحد مسکن مهر بوشهر  صادر می‌شود اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده زیرساخت‌های مسکن مهر در شهرهای استان بوشهر در حال اجرا و تکمیل است.

    وی با بیان اینکه 36 هزار و 352 واحد مسکن مهر در استان بوشهر مورد تعهد دولت بوده گفت: تاکنون 29 هزار و 112 واحد آن تحویل شده که 2 هزار و 300 واحد دیگر تا پایان امسال تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود

    معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه 7 هزار 200 واحد مسکن مهر در شهرهای استان بوشهر نیمه تمام است گفت: با واگذاری 2 هزار و 300 واحد مسکن تا پایان امسال به متقاضیان 4 هزار و 900 واحد دیگر تعیین تکلیف می‌شود.

    باستی با بیان اینکه برای حل مشکلات تسریع در تکمیل مسکن مهر استان بوشهر تصمیمات مهمی اتخاذ شد افزود: حق همه مردم و متقاضیان است که مسکن آنها تحویل شود که در این راستا همه دستگاه‌های ذیربط برای تکمیل  تعهدات خود در تلاش هستند.

    وی با بیان اینکه اعتباراتی  دولت برای تکمیل مسکن‌های مهر تخصیص داده بیان کرد: برآورد اجرای مسکن مهر در شهرهای استان بوشهر غیر واقعی و همخوانی با هزینه‌های ساخت و ساز ندارد که بر این اساس با توجه به اینکه متقاضیان به تعهدات خود عمل کرده‌اند دولت برای تسریع در تکمیل این واحدها اعتباراتی تخصیص داده است.

    معاون استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود با تلاشی که صورت می‌گیرد با عملیاتی و اجرایی شدن این تصمیمات و  بتوانیم پرونده مسکن مهر در استان بوشهر بسته شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو