مدیران خودروعصر اعتبار

اوضاع زمستانی اجاره مسکن

عصر ساختمان:زمستان، فصل کاهش نرخ اجاره بها است. معمولا مستاجران در ماه‌های پایانی سال می‌تواند فایل‌های اجاره با نرخ اجاره بهای مناسب‌تری پیدا کنند. اما در بهمن ماه سال ۹۴ نرخ اجاره بها اندکی رشد داشت.

اوضاع زمستانی اجاره مسکن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از دنیای اقتصاد، بر اساس آمارهای بانک مرکزی نرخ اجاره بها در بهمن ماه سال 94 نسبت به ماه گذشته 1/ 10 درصد و نسبت به سال گذشته 3/ 11 درصد رشد داشته است. بسیاری از کارشناسان بازار اجاره چندان از این افزایش نرخ اجاره بها نگران نیستند و معتقدند هنوز نرخ‌های اجاره بها کمتر از تورم است و خطری ایجاد نمی‌کند.

    فایل‌های اجاره هم نشان می‌دهد افزایش نرخ اجاره بها نسبت به ماه‌های گذشته چندان محسوس نیست به‌طور مثال،واحدی 56 متری فول امکانات با عمر 6 ساله در جنت آباد، 56 میلیون تومان رهن داده می‌شود و در کارون- بالاتر از طوس برای واحدی 60 متری با عمر 5 ساله طبقه دوم با پارکینگ و انباری 55 میلیون تومان رهن تعیین شده است. در خیابان هاشمی 21 متری جی برای واحدی 60 متری طبقه 4 با پارکینگ و انباری، نوساز 30 میلیون تومان رهن و 250 هزار تومان اجاره دریافت می‌شود و در نارمک - سه راه گلستان برای واحدی 60‌متری و یکخوابه طبقه2، 10 میلیون تومان رهن و یک میلیون تومان اجاره تعیین شده است. واحدی 56 متری نوساز و لوکس در سعادت‌آباد با نرخ 120میلیون تومان رهن داده می‌شود و در مرتضوی- خوش برای آپارتمان 60 متری طبقه اول، تکواحدی 2 خوابه با انباری و پارکینگ، 20 میلیون تومان رهن و 600 هزار تومان اجاره تعیین شده است.

    واحدی 60 متری و فول امکانات در جنت‌آباد شاهین شمالی با 20 میلیون تومان رهن و یک میلیون تومان ماهیانه، اجاره داده می‌شود و در خیابان پیروزی، ابتدای شکوفه برای آپارتمان 56متری طبقه دوم دوخوابه، 15 میلیون تومان رهن و 700 هزار تومان اجاره تعیین شده است. در یوسف آباد - کاج شمالی برای واحدی 60 متری و یک‌خوابه با 25 میلیون تومان رهن و یک میلیون تومان اجاره، دریافت می‌شود همچنین در دیباجی جنوبی برای آپارتمان 60 متری و دوخوابه، 5 پله به زیر 10 میلیون تومان رهن و یک میلیون و 200هزار تومان اجاره تعیین شده است. در خیابان مرزداران ایثار واحدی 60 متری و یکخوابه با عمر 10ساله با امکانات، 25‌میلیون تومان رهن و یک میلیون و 150هزار تومان اجاره تعیین شده و در کاشانی پیامبر برای آپارتمانی 60 متری و یکخوابه طبقه سوم با امکانات 50 میلیون تومان رهن دریافت می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار