مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیته امداد اعلام کرد:

ساخت ۲۰۰۰ مسکن و ایجاد ۱۱ هزار شغل برای مددجویان استان خوزستان در دو سال آینده

عصر ساختمان- رئیس کمیته امداد از امضای تفاهم‌نامه با استانداری خوزستان برای ساخت دو هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند این استان در مدت دو سال خبر داد.

ساخت ۲۰۰۰ مسکن و ایجاد ۱۱ هزار شغل برای مددجویان استان خوزستان در دو سال آینده
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس،کمیته امداد و استانداری خوزستان با هدف تأمین دو هزار واحد مسکونی و ایجاد 11 هزار فرصت شغلی برای مددجویان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

    سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در سفر به استان خوزستان با بیان اینکه به دلیل گران بودن مسکن یکی از اولویت های این نهاد تأمین مسکن مناسب برای مددجویان است،گفت: هدف از امضا این تفاهم نامه ساخت دو هزار واحد مسکونی با اعتبار 40 میلیارد تومان برای خانوارهای نیازمند در مدت دو سال است.

    وی با اشاره به اینکه هزار واحد مسکونی در سال نخست و هزار واحد دیگر نیز در سال دوم ساخته و به مددجویان شناسایی شده واجد شرایط تحویل داده می شود، افزود: زیربنای هر واحد مسکونی 50 مترمربع است.

    فتاح با اشاره به نقش سازمان های دولتی در تأمین زمین موردنیاز برای ساخت مسکن مددجویی بیان داشت: زمین موردنیاز برای ساخت مسکن خانوارهای مددجویی در شهرهای دارای بیش از 25 هزار نفر جمعیت از طریق اداره کل راه و شهرسازی و در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت و روستاها از طرف اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اختیار کمیته امداد قرار می گیرد.

    رئیس کمیته امداد ایجاد 11 هزار فرصت شغلی برای مددجویان استان خوزستان را یکی دیگر از اهداف این تفاهم نامه اعلام کرد و : بر این اساس از طریق طرح های خوداشتغالی، کارآفرینی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، مشاغل پایدار و متناسب با ظرفیت های بومی و جغرافیایی منطقه اجرا می شود.

    وی با بیان اینکه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی سبب شکوفایی اقتصاد کشور و ارتقا سطح کیفی زندگی و رفاه اجتماعی می شود، افزود: با حمایت و همکاری استانداری خوزستان به منظور پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، زمین کشاورزی دولتی به مددجویان ساکن در روستاها واگذار می شود.

    فتاح درباره تفاهم نامه میان کمیته امداد با پارک علم و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: این تفاهم نامه باهدف هم افزایی علمی و فنی و استفاده از ظرفیت ها و امکانات دو طرف برای حمایت و توسعه شرکت های دانش بنیان به   منظور توانمندسازی مددجویان و اقشار آسیب پذیر امضاشده است.

    رئیس کمیته امداد از افزایش ثروت از طریق توسعه اقتصاد متکی بر فناوری و نوآوری، پایدارسازی و ارتقا بازدهی اقتصادی طرح های حمایتی مددجویان، توانمندسازی اقتصادی اقشار آسیب پذیر از طریق ایجاد زمینه جذب مددجویان کارآفرین، اشتغال دانش آموختگان و ایجاد مشاغل جدید برای مددجویان از طریق شرکت های دانش بنیان به عنوان دیگر اهداف تفاهم نامه با پارک علم و فناوری دانشگاه شهید چمران نام برد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار