مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون عمران مجلس:

آغاز نوسازی بافت ناکارآمد شهری

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس، از تاثیرگذاری عملکرد دولت در حوزه نوسازی بافت ناکارآمد شهری بر اشتغال و تولید مسکن خبر داد و گفت: ثمرات فعالیت های ستاد بازآفرینی شهری در کوتاه مدت در اقتصاد کشور هویدا می شود.

آغاز نوسازی بافت ناکارآمد شهری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، سیدابوالفضل موسوی بیوکی با اشاره به عملکرد دولت در حوزه بهسازی بافت فرسوده، گفت: یکی از برنامه های مطرح شده از سوی دولت در سال 97 در ستاد بازآفرینی شهرها رسیدگی به بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری است.

    نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اهتمام دولت به نوسازی و احیا بافت های ناکارآمد شهری در حوزه اشتغال و تولید مسکن نمود دارد، افزود: در حال حاضر دولت با تشکیل ستادی احیا و نوسازی بافت های ناکارآمد شهری این موضوع را در دستور کار قرار داده که ثمرات آن می تواند در کوتاه مدت در اقتصاد کشور هویدا شود.

    دولت برنامه خود در حوزه بازآفرینی شهری را به مجلس تقدیم کرده است

    وی با تاکید بر اینکه طبق قانون، دولت باید تا پایان سال اول برنامه ششم توسعه، برنامه خود در را حوزه بازآفرینی شهری به مجلس ارایه می کند، ادامه داد: در حال حاضر این برنامه ارایه شده و در کمیسیون عمران مجلس نیز بررسی و مصوب شده است.

    موسوی بیوکی از تشکیل مستمر جلسات ستاد بازآفرینی شهری طبق برنامه های از پیش تعیین شده خبر داد و گفت: طبق برنامه شناسایی 270 محله صورت گرفته و برنامه ریزی برای ساخت مسکن و نوسازی واحدهای موجود انجام شده است.
    بافت فرسوده گچساران

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه ساخت مسکن در بافت های فرسوده خود به خود به ایجاد رونقی در بحث صنعت ساختمان می انجامد، افزود: احیا و نوسازی بافت های فرسوده یکی از مسیرهای رونق اشتغال در کشور است.

    بررسی زوایای طرح بازآفرینی شهری صورت گرفته است

    وی از برگزاری نشستی در شرکت بازآفرینی شهری برای بررسی طرح ها و برنامه های مدنظر دولت خبر داد و تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد نماینده ای از کمیسیون عمران مجلس در جلسات دولت حضور داشته و به بررسی زوایای طرح بازآفرینی شهری در کمیسیون بپردازد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، همچنین از اجماع نمایندگان در خصوص اعمال ماده 49 آیین نامه داخلی مجلس در خصوص طرح بازآفرینی شهری خبر داد و گفت: با اعمال ماده 49 گزارشی از سوی کمیسیون عمران در حوزه این طرح تهیه و بعد در مجلس برای اجرای در دولت مصوب می شود.
    اعمال ماده 49 آیین نامه داخلی مجلس در خصوص طرح بازآفرینی شهری صورت می گیرد

    وی ادامه داد: با اجرای طرح بازآفرینی شهری توسعه درون شهری رخ داده و بهبود شرایط زندگی مردم صورت می گیرد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: احیا و نوسازی بافت فرسوده، ناکارآمد شهری و نحوه بازسازی بافت های تاریخی در طرخ بازآفرینی شهری قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار