مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل:

کیفیت پروژه‌های عمرانی در مناطق روستایی اردبیل افزایش می‌یابد

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی برای مهندسان و ناظران، کیفیت پروژه‌های عمرانی در مناطق روستایی استان اردبیل افزایش می‌یابد.

کیفیت پروژه‌های عمرانی در مناطق روستایی اردبیل افزایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، فرهاد سبحانی ظهر امروز در دوره آموزشی آسیب‌شناسی اجرای پروژه‌های عمرانی طرح هادی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت اجرای پروژه‌های عمرانی و طرح هادی در مناطق روستایی برگزاری چنین دوره‌هایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

    وی بیان کرد: در عین حالی که ناظران عمران روستایی استان دارای تجارب ارزنده‌ای هستند ولی شرکت در چنین دوره‌هایی سبب افزایش معلومات فنی و ارتقاء سطح معلومات مهندسان شده و در نهایت کیفیت پروژه‌های عمرانی در مناطق روستایی افزایش می‌یابد.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل فعالیت ناظران عمران روستایی استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: باید ارتقاء دانش همراه با افزایش مهارت را در بین ناظران و مهندسان پروژه‌های عمرانی و طرح هادی روستایی مد نظر قرار داده و نمود عینی آن را در پروژه‌ها شاهد باشیم.

    سبحانی با اشاره به سرفصل‌های ارائه شده در این دوره آموزشی افزود:‌ فرآیند اجرای پروژه‌های طرح هادی و گردش کار آن ، آشنایی با فرم موافقت‌نامه و مراحل تهیه و تنظیم آنها، آشنایی با قوانین محاسبات عمومی امور مالی و ذیحسابی در پروژه‌ها از جمله موارد آموزشی در این دوره بود.

    وی تصریح کرد: نکات نظارت کارگاهی، نکات سازمان بازرسی و گزارش‌های واصله از آن سازمان در زمینه نواقصات پرونده‌های پروژه‌ها و بیان نکات نظارت کارگاهی از باب کنترل کیفی پروژه‌ها از دیگر مباحث و آموزش‌هایی بود که در این دوره آموزشی به شرکت‌کنندگان ارائه شد.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اجرای طرح هادی را از جمله برنامه های اولویت‌دار در سطح روستاها برشمرد و اظهار کرد: باید در راستای توسعه و عمران مناطق روستایی که اجرای طرح هادی نقش بسزایی در این امر داشته تمامی مسئولان مربوطه همکاری لازم را داشته و ناظران پروژه‌ها و طرح‌ها نیز نهایت دقت را در این زمینه به کار بگیرند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار