مدیران خودروعصر اعتبار

بازآفرینی شهری اولویت اجرایی دولت است

عصر ساختمان- معاون هماهنگی و عمرانی استاندار یزد با بیان این‌که شوراها نقش مهمی در افزایش جذب مشارکت عمومی ایفا می‌کنند، گفت: بازآفرینی شهری به منظور تأمین مسکن مورد نیاز از جمله اولویت‌های اجرایی دولت برای امسال است.

بازآفرینی شهری اولویت اجرایی دولت است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محسن صادقیان در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها که با حضور رییس شورای عالی استان‌های کشور و اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاهای استان برگزار شد، اظهار کرد: موفقیت دولت بدون مشارکت مردم امکان پذیر نخواهند بود و شوراها نقش مهمی در افزایش مشارکت عمومی ایفا می‌کنند.

    وی با بیان این‌که اعتبارات دولتی سال 96 به طور کامل پرداخت نشده و وضعیت تخصیص اعتبارات دولتی امسال هم مثل رویه سال گذشته خواهد بود، افزود: مشارکت اقشار مختلف جامعه برای توسعه شهر و روستا امری ضروری است.

    معاون هماهنگی و عمرانی استاندار یزد در ادامه حفظ هویت روستاها را از جمله اقدامات در دستور کار دولت دانست و بیان کرد: استفاده از روش‌های نوین برای رسیدگی به امور مردم و جذب اعتماد بیش از پیش باید در دستور کار مردم قرار گیرد.

    صادقیان ایمن‌سازی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری برای تأمین مسکن را یکی از اولویت‌های اجرایی دولت عنوان کرد و گفت: ایجاد اشتغال و خارج شدن از رکود از جمله مواردی است که دولت را در تحقق کامل بازآفرینی شهری کمک می‌کند.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که امروز یزد تشنه‌تر از سال‌های گذشته است و با توجه به موقعیت جغرافیایی چاره‌ای جز مدیریت منابع و انتقال آب به استان نداریم، تصریح کرد: مردم استان یزد سالانه 90 میلیون متر مکعب آب شرب نیاز دارند که فقط 60 میلیون مترمکعب آن را از آب انتقالی تأمین می‌کند.

    معاون استاندار یزد با اشاره به این‌که حتی یک قطره از آب انتقالی برای کشاورزی مصرف نمی‌شود، اظهار کرد: تدوین برنامه‌های بلند مدت برای مدیریت منابع آبی استان ضروری است.

    این مقام مسئول در ادامه ممنوع کردن کشت‌های پرآبخواه را از جمله سیاست‌های دولت در مدیریت منابع آبی دانست و بیان کرد: کنترل برداشت از چاه‌های آب زیرزمینی در دستور کار قرار گرفته است.

    صادقیان با بیان این‌که صنایع هم باید با روش‌های نوین، مصرف آب را مدیریت و کاهش دهند، افزود: مصارف خانگی که مهم‌ترین دلیل تأمین آب برای استان یزد است باید توسط مردم مدیریت و کاهش پیدا کند.

    وی در پایان خطاب به اعضای شوراها خاطرنشان کرد: مسئولیت فرصت مناسبی برای خدمت به مردم است و اعضای شوراها باید سعی کنند از اعتماد مردم به نفع مردم استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار