مدیران خودروعصر اعتبار

گلایه مردم از بالا بودن میزان سود و اقساط وام

عصر ساختمان:سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضروت اتخاذ راهکار برای جلوگیری از گرانی قیمت مسکن گفت: تسهیلات خرید مسکن ۱۰۰ میلیون تومانی زمانی می تواند زمینه خانه دار شدن اکثریت مردم را فراهم آورد که سود آن متناسب با نرخ تورم باشد.

گلایه مردم از بالا بودن میزان سود و اقساط وام
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خانه ملت، رحیم زارع، درخصوص تاثیرات افزایش وام مسکن گفت: باید توجه داشت قیمت مسکن در سال های گذشته با افزایش شدیدی روبرو شد؛این درحالی است که افزایش درآمد مردم با رشد قیمت خانه تناسبی ندارد. 

    نماینده آباده،بوانات و خرم بید درمجلس شورای اسلامی افزود:ترکیب جمعیت کشور به نحوی است که تقاضا برای مسکن در سال های آینده همچنان بالا خواهد بود؛بنابراین برای خانه دار شدن مردم باید تدابیر اساسی اتخاذ کرد.

    این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: یکی از راهکار ها برای خانه دار کردن مردم، تامین بخشی از قیمت مسکن بوسیله ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان خرید و ساخت مسکن است.

    زارع افزود: باید پذیرفت درحال حاضر تسهیلات خرید مسکن  نتوانسته در زمینه خانه دارشدن مردم تاثیرگذار باشد به دلیل این که میزان اقساط وام های مسکن بالا است و درآمد بسیاری از خانوارها نمی تواند پاسخگوی این میزان اقساط باشد.

    وام 100 میلیون تومانی ساخت مسکن نیز ارائه شود

    وی ادامه داد:تسهیلات خرید مسکن 100 میلیون تومانی زمانی می تواند زمینه ساز خانه دارشدن بخش زیادی از متقاضیان خریدمسکن باشد که سود آن متناسب با نرخ تورم باشد؛همچنین میزان اقساط آن بالا نباشد و نکته دیگر اینکه برای تداوم تولید مسکن باید این وام در زمینه ساخت خانه نیز ارائه شود.

    سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  یادآور شد:درحال حاضر بسیاری از مردم در مراجعات خود به نمانیدگان از میزان بالای اقساط وام مسکن گلایه دارند و تقاضای رسیدگی و کاهش وام های اخذ شده را دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار