مدیران خودروعصر اعتبار

در دومین همایش ملی مهندسی سازه ایران

پل‌های محلاتی و بزرگراه شهید باکری، سازه های برتر بتنی سال ۱۳۹۴ معرفی شدند

عصر ساختمان:هیات داوران دومین همایش ملی مهندسی سازه ایران ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در عمران و آبادانی پایتخت، پل‌های ارتباطی بزرگراه شهید باکری با آزادراه تهران- کرج و همچنین تقاطع غیرهمسطح میدان محلاتی در بزرگراه امام علی(ع) را به عنوان سازه های برتر کشور در سال ۱۳۹۴ برگزید.

پل‌های محلاتی و بزرگراه شهید باکری، سازه های برتر بتنی سال ۱۳۹۴ معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه دومین همایش ملی مهندسی سازه ایران در دانشگاه امیرکبیر، نتایج ارزیابی هیات داوران بخش سازه های برتر این همایش اعلام شد و طی آن پل‌های ارتباطی بزرگراه شهید باکری با آزادراه تهران- کرج  به همراه پل‌های تقاطع غیرهمسطح میدان محلاتی در بزرگراه امام علی(ع) براساس 4 معیار نوآوری و خلاقیت در طراحی سازه، اجرای سازه، مدیریت پروژه و زیبایی و ماندگاری معماری، به عنوان سازه های برتر کشور در سال جاری برگزیده شدند.
    لازم به ذکر است اهدای این جایزه ملی در حالی صورت گرفته است که سال گذشته پروژه احداث بزرگراه طبقاتی صدر و تونل نیایش در نخستین دوره این همایش موفق به کسب بالاترین امتیاز در میان سایر سازه های برتر کشور شدند.
    گفتنی است دومین همایش ملی مهندسی سازه ایران با هدف توسعه ارتباطات و تبادلات علمی متخصصان و پژوهشگران مهندسی سازه، طی روزهای پنجم و ششم اسفندماه سال جاری به همت انجمن مهندسی سازه ایران برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی