مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار ملایر:

مشکلات مسکن مهر ملایر اوایل سال آینده رفع شود

عصر ساختمان:فرماندار ویژه ملایر گفت: دستگاه‌های خدمات‎رسان، بانک‌های عامل و عوامل مربوطه خارج از گیرودار اداری مشارکت کنند تا مشکلات باقیمانده مسکن مهر ملایر اوایل سال آینده رفع شود.

مشکلات مسکن مهر ملایر اوایل سال آینده رفع شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، عبدالعظیم رضایی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر ملایر با اشاره به اینکه مسکن مهر یکی از اقدامات ارزنده دولت قبل در راستای خانه‌دار کردن مردم به ویژه اقشار محروم بود، اظهار کرد: ساخت این واحدها باعث شد تا تعداد قابل توجهی از اقشار کم‎درآمد جامعه صاحب مسکن شوند.

    وی با بیان اینکه بسیاری از ابعاد ساخت مساکن مهر در دولت گذشته غیرکارشناسی و بدون رعایت اصول ساخت و ساز انجام شد، افزود: تمام تلاش دولت فعلی رفع این مشکلات است.

    فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: با توجه به اینکه اتمام مسکن مهر در کشور تعهدی بر عهده دولت است، دولت تدبیر و امید تلاش خود را به کار بسته تا بتواند این پروژه را به اتمام رسانده و واحدهای باقیمانده را تحویل متقاضیان دهد.

    وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده دولت در بخش زیرساخت‌های مسکن مهر گفت: اولویت دولت به سرانجام رساندن مسکن مهر است و در این زمینه باید همه دستگاه‌های خدمات‏‎رسان نیز دولت را یاری کنند.

    رضایی در ادامه با بیان اینکه شهرستان ملایر نیز تعداد زیادی متقاضی مسکن مهر دارد که در این طرح ثبت نام کردند، گفت: در حال حاضر بسیاری از واحدهای مسکن مهر ملایر ساخته و به متقاضیان تحویل داده شده است.

    وی تصریح کرد: مشکلات مسکن مهر در ملایر نسبت به سایر شهرستان‌های کشور بسیار کمتر است که باید برای رفاه حال مردم این مسائل جزئی نیز رفع شود.

    فرماندار ملایر رفع مشکلات مسکن مهر شهرستان را خواستار شد و افزود: دستگاه‌های خدمات‎رسان، بانک‌های عامل و عوامل مربوطه خارج از گیرودار اداری مشارکت کنند تا مشکلات باقیمانده مسکن مهر ملایر اوایل سال آینده رفع شود.

    مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایر نیز با اشاره به احداث 2 هزار و 402 واحد مسکن مهر در 84 بلوک در قالب تعاونی‌های 19 گانه افزود: این تعداد واحد زیر نظر اداره تعاون این شهرستان احداث شده است.

    غلامرضا کارگر بیان کرد: از این تعداد تاکنون یک‎هزار و 838 واحد به متقاضیان واگذار شده و 120 واحد دیگر نیز آماده تحویل است.

    وی با بیان اینکه فروش اقساطی حدود یک‎هزار و 700 واحد مسکن مهر انجام شده است، تصریح کرد: تاکنون از این تعداد 88 متقاضی سند خود را تحویل گرفته‌اند.

    مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایر با اشاره به مشکلات سه تعاونی 6، 12 و شاهد بیان داشت: این مشکلات شامل نداشتن ضامن اعضا، عدم مراجعه اعضا به بانک برای فروش اقساطی، تسهیلات بانکی و ... است که تلاش خود را برای پیگیری و رفع این مشکلات به کار می‎بندیم.

    وی با بیان اینکه مابقی واحدهای ما نیز مشکلات زیادی ندارند، خاطرنشان کرد: ترانشه‌های مسکن مهر ملایر در حال انجام است و با هماهنگی‌های صورت گرفته تا اوایل سال آینده مشکلات این تعاونی‌ها نیز رفع خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو