مدیران خودروعصر اعتبار

هاشمی:

خروج از رکود مسکن با پرداخت تسهیلات به انبوه‌سازان

ساخت‌و‌ساز محدودیت عرضه‌مسکن را جبران می‌کند

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون عمران مجلس، با مثبت ارزیابی کردن ارایه تسهیلات مسکن به انبوه سازان،گفت: پرداخت تسهیلات به انبوه‌سازان زمینه را برای افزایش تولید و عرضه مسکن و در نتیجه بهبود وضعیت بازار فراهم می کند.

خروج از رکود مسکن با پرداخت تسهیلات به انبوه‌سازان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، سید مهدی هاشمی با مثبت ارزیابی کردن ارایه تسهیلات مسکن به انبوه سازان، گفت: پرداخت وام به انبوه سازان می تواند رونقی در ساخت و ساز مسکن و خروج آن از رکود ایجاد می کند.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه ارایه تسهیلات مسکن به بخش ساخت و سازها باید با نظارت کافی در محل هزینه کرد اعتبارات همراه باشد، افزود: پرداخت تسهیلات به انبوه سازان زمینه را برای افزایش تولید و عرضه مسکن و در نتیجه بهبود وضعیت بازار فراهم می کند.

    تولید انبوه مسکن مانع افزایش قیمت آن

    این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه تولید انبوه مسکن و عرضه آن به مردم افزایش قیمت های ناشی از محدودیت ها و همچنین رکود این بخش را کاهش می دهد، تصریح کرد: در خصوص ارایه تسهیلات مسکن به انبوه سازان باید سازوکاری مدنظر باشد که نیاز مردم مرتفع شده و آنان را درگیر در معضل جدیدی نکند.

    هاشمی ادامه داد: ارایه تسهیلات مسکن به انبوه سازان باید با سازوکار و روشی مشخص باشد تا به این ترتیب بتواند قفل این روزهای بخش مسکن را باز کند.

    نظارت بر نحوه هزینه کرد تسهیلات اعطای به انبوه سازان ضرورتی کتمان ناپذیر است

    وی با بیان اینکه تدوین بسته های پرداخت تسهیلات به انبوه سازان یکی از راهکارهای ابهام زدایی در خصوص نحوه هزینه کرد وام است، گفت: نظارت بر نحوه هزینه کرد تسهیلات اعطای به انبوه سازان ضرورتی کتمان ناپذیر است زیرا درصورت عدم توجه به این مهم تسهیلات در مسیر سوداگری هزینه خواهد شد.

    این نماینده مردم در مجلس نهم، رکود موجود در بازار مسکن را منفی خواند و تصریح کرد: باید برای خروج از وضعیت کنونی بازار مسکن تدابیر ویژه ای اتخاذ شود.

    رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: انبوه سازان باید با تسهیلات اعطایی وام ها بتوانند رضایت مشتریان خود را تامین کرده و از این طریق به خروج مسکن از رکود کمک کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان ( https://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو