مدیران خودروعصر اعتبار

با احکام جداگانه وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت:

انتصاب مدیر پروژه به‌­هنگام سازی و ۱۳ عضو طرح جامع حمل‌ونقل کشور

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی در حکمی مهدی صفری مقدم، مدیرکل دفتر طرح جامع و مدل­‌های حمل‌ونقل را به عنوان عضو شورای راهبری و مدیر پروژه طرح جامع حمل و نقل کشور منصوب کرد.

انتصاب مدیر پروژه به‌­هنگام سازی و ۱۳ عضو طرح جامع حمل‌ونقل کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی  در حکمی مهدی صفری مقدم، مدیرکل دفتر طرح جامع و مدل‌­های حمل‌ونقل را به عنوان عضو شورای راهبری و مدیر پروژه طرح جامع حمل‌ونقل کشور منصوب کرد. همچنین طی احکام جداگانه‌­ای 13 عضو دیگر شورای راهبری طرح جامع حمل‌ونقل از سوی وزیر راه وشهرسازی منصوب شدند تا این شورا به‌­عنوان نهاد سیاستگذاری و هدایت طرح جامع حمل‌و‌نقل کشور رسماً فعالیت خود را آغاز کند.
    شورای راهبری طرح جامع حمل‌ونقل، نهاد عالی سیاستگذاری و هدایت این طرح به شمار می­ رود که وزیر راه و شهرسازی ریاست آن و معاون حمل‌و‌نقل وزیر راه و شهرسازی دبیری این شورا را بر عهده دارند.
    مطالعات به‌­هنگام سازی طرح جامع حمل ونقل کشور طی 4 فاز برنامه ­ریزی شده است که فاز اول این مطالعات با عنوان به ­هنگام سازی توسعه مدل کلان و جامع برنامه ­ریزی حمل‌ونقل کشور با مشارکت 7 دانشگاه تهران، صنعتی شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، تربیت مدرس، صنعتی اصفهان و بوعلی‌­سینای همدان در دستور کار قرار گرفته است.
    همچنین ایجاد مدل­‌های برنامه‌­ریزی حمل‌ونقل حومه‌­ای 9 کلان شهر کشور، مطالعات موضوعی طرح جامع حمل‌ونقل و تدوین طرح­‌های جامع حمل‌ونقل استان‌­ها مراحل بعدی به‌­هنگام سازی مطالعات طرح جامع حمل ونقل کشور را شامل خواهد شد.

    اعضای شورای راهبری طرح جامع حمل‌و‌نقل کشور منصوب شدند

     عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در احکامی اعضای شورای راهبری مطالعات به‌­هنگام سازی طرح جامع حمل‌ونقل کشور را منصوب کرد و با تشکیل این شورا فرآیند به‌­هنگام سازی مطالعات طرح جامع حمل‌و‌نقل کشور رسما آغاز گردید.
    شورای راهبری طرح جامع حمل ونقل، نهاد عالی سیاستگذاری و هدایت این طرح به شمار می‌­رود که وزیر راه و شهرسازی ریاست آن و معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی دبیری این شورا را بر عهده دارند. همچنین معاونین برنامه‌­ریزی و مدیریت منابع، معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان راهداری و حملونقل جاده‌­ای، مدیرعامل شرکت راه‌­آهن ج.ا.ا، مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، رئیس سازمان هواپیمائی کشوری، مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهر­های جدید، مشاور و دستیار ویژه وزیر، مشاور وزیر در امور حسابداری، حسابرسی و اصول حاکمیت شرکتی و مدیرکل طرح جامع و مدل‌­های حمل‌و نقل به عضویت این شورا منصوب شده‌­اند.
    بر اساس تکلیف مقرر در جزء(2) بند(ج) ماده (30) قانون احکام دائمی توسعه کشور، طرح جامع حمل‌و‌نقل با هدف پاسخگویی به تقاضاهای بالفعل و بالقوه و دستیابی جایگاه در حوزه­های ایمنی، انرژی، اقتصاد حملونقل و محیط زیست تهیه و به تصویب هیات وزیران خواهد رسید و از زمان تصویب این طرح، شروع کلیه طرح­‌های جدید توسعه و ساخت زیربناهای حمل‌ونقلفقط بر اساس این طرح در قالب بودجه سنواتی قابل اجراء است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار