مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر بهداشت:

کمک ۲۰۰ میلیون دلاری صندوق توسعه ملی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

عصر ساختمان- وزیر بهداشت گفت: ۲۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی با عنایت مقام معظم رهبری به مناطق زلزله‌زده اختصاص یافته که کمکی بزرگی برای این مناطق است.

کمک ۲۰۰ میلیون دلاری صندوق توسعه ملی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، حسن قاضی‌زاده هاشمی در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اظهار داشت: تمامی گزارش‌ها از وضعیت مناطق زلزله‌زده به اطلاع رئیس‌ جمهور رسانده می‌شود و البته استاندار کرمانشاه باید در جلسه هیئت دولت حضور یابد و موضوعات مناطق زلزله‌زده را مطرح کند.

    وزیر بهداشت افزود: انتظار می‌رود وعده رئیس‌جمهور به مناطق زلزله‌زده محقق شود و بنیاد مسکن تعهدات خود را عملی کن اما مدیریت کشور به نحوی است که مردم فکر می‌کنند همه کارها را باید دولت انجام دهد در حالی که دولت جدا از مردم نیست و باید مردم نیز به دولت کمک کنند.

    قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام دندان لقی بود که کنده شد و این خروج آمریکا از برجام به نفع ماست، خاطرنشان کرد: شرایط کشور همیاری و وحدت می‌خواهد و باید در موضوع برجام اتفاق نظر داشت و با توجه به اینکه آمریکا از برجام خارج شده است و در برابر جنگ روانی دشمن باید به جوانان و نوجوانان نشان دهیم که تبلیغات مسموم علیه ما درست نیست.

    وی تصریح کرد: خیلی مهم است که مردم به این موضوع برسند که آمریکا زیاد خواه است و به طبع آن سایر کشورهای غربی این گونه هستند که با پشت کردن آمریکا به برجام بازخوردی در میان خود مردم آمریکا و اروپا و دنیا نسبت به این مسئله به وجود آمد که آمریکا در این زمینه محکوم است.

    قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: در این موضوع سه راه بیشتر نداریم که تسلیم محض شویم، بجنگیم یا رفتار بازدارنده داشته باشیم که سیاست دولت بازدارندگی است، چون ما نتیجه جنگ را دیدیم و نکته مقابل آن یعنی ذلت را هم نمی‌پذیریم و این امر در طول تاریخ ثابت شده است و رفتار جمهوری اسلامی بر محور عقلانیت و کاملا علمی است.

    وزیر بهداشت افزود: در سطح افکار عمومی آنچه که بازدارنده است مردم است و اکنون مهم است که مردم و افکار عمومی اقناع شوند که رئیس‌ جمهور در قبال این حرکت بی‌ادبانه رئیس‌ جمهور آمریکا و فحاشی او بسیار مودبانه و دیپلماتیک برخوردار کرد.

    قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: داعش را غرب درست کرد و اما با پررویی آن را به گردن ایران می‌اندازد ولی همگان می‌دانند که آنها داعش را برای از بین بردن ایران درست کردند ولی نتوانستند به خواسته خود برسند زیرا جمهوری اسلامی عامل ثبات منطقه است.

    وزیر بهداشت با بیان اینکه از ابتدا گفتیم که تا آخر در کنار مردم زلزله‌زده هستیم، گفت: پروژه خانه‌های بهداشت تا پایان شهریور به اتمام می‌رسد و برای بیمارستان روانسر اگر زمین انتخاب شود احداث آن شروع می‌شود و در بیمارستان اسلام‌آباد غرب نیز مجری طرح  باید نقشه مقاوم‌سازی ارائه کند زیرا یک بار کارنامه سیاهی‌ برجای گذاشتند و در لحظاتی که به آن ساختمان نیاز بود فرو ریخت.

    قاضی‌زاده هاشمی از کمک خیرین برای احداث این بیمارستان خبر داد و گفت: بحث تکمیل بیمارستان پاوه پیگیری می‌شود و برای مراکز کاشت حلزون و سایت دانشگاه نیز برنامه‌ها اجرایی خواهد شد و در مناطق زلزله‌زده باید بحث پیشگیری از شیوع بیماری سالک پیگیری شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار