مدیران خودروعصر اعتبار

معاون اجرایی شورای شهر تهران:

"افشانی"از برنامه سایر کاندیداها استفاده کند

عصر ساختمان- معاون اجرایی شورای شهر تهران پیشنهاد داد شهردار منتخب برای اداره شهر و برنامه ریزی از برنامه سایر کاندیدای شهرداری استفاده کند.

"افشانی"از برنامه سایر کاندیداها استفاده کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمود میرلوحی  با اشاره به انتخاب افشانی به عنوان شهردار تهران گفت: افشانی برنامه ای را برای اداره شهر ارائه کرد اما انتظار می رود ازبرنامه چهار کاندیدای دیگر نیز به عنوان سرمایه  استفاده کند.

    وی در عین حال ابراز امیدواری کرد: سه معاون شهرداری که کاندیدا بودند به فعالیت خود ادامه دهند.

    وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر همواره به مسئله محله محوری و آمایش منطقه‌ای توجه ویژه‌ای داشتند، افزود: اولویت های مدیریت شهری مشخص است و باید برای ادامه راه برنامه ریزی کرد مثلا در حوزه حمل ونقل، توسعه خطوط به ویژه مترو را در دستور کار قرار دادیم تا سهم مترو در جابجایی مسافران به 30درصد برسد و همچنین  در مورد خدمات شهری و... نیز سیاست ها مشخص است.

    میرلوحی با بیان اینکه پاکدستی، شفافیت، صرفه جویی، چابک سازی سازمانی، ارتقای سطح دانش و تحصیلات و مهارت کارکنان جز اولویت ها و مصوبات شورا است که امیدواریم با استقرار شهردار جدید این اقدامات سرعت بیشتری به خود بگیرد، افزود: در این هشت ماه موفقیت و پیشرفت‌های خوبی داشتیم و امیدواریم شهردار منتخب با سرعت بیشتر این موارد را طی کند.

    وی با بیان اینکه افشانی اصلاح طلبی است که پاکدستی اش در این 20سال ثابت شده  و در حوزه اجرایی دارای سبک و نظر است، افزود: افشانی رزومه خوبی در سازمانهای مختلف داشته و دارای انضباط و استاندارد خاصی در کار است و امید است آثار خوبی از وی در شهر شاهد باشیم ، به عنوان مثال در حال حاضر در هشرداری با  52 هزار میلیارد بدهی روبرو هستیم که هر ساله نیز این رقم افزایش می‌یابد که باید این مسئله مدیریت و مهندسی شود وگرنه این بدهی ظرف مدتی چند برابر می شود یا 36هزار میلیارد تومان برای اتمام پروژه های نیمه تمام نیاز داریم یعنی تا سه سال دیگر عملا در برنامه‌ها و زمین‌ قبلی‌ها بازی می‌کنیم و تا این پروژه ها را به سامان نرسانیم،  نمی‌توانیم کار جدیدی را انجام دهیم و این مهندسی میخواهد که افشانی قول داد پروژه ها را اولویت بندی و استاندارسازی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار