مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکمیته امداد:

۳ هزار مسکن مددجویان گلستان قابل سکونت نیست

عصر ساختمان:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: ۳ هزار مسکن مددجویان این نهاد در استان به علت فرسودگی بیش از حد قابل سکونت نبوده و نیاز مبرم به اقدام برای جایگزینی واحد نوساز دارد.

۳ هزار مسکن مددجویان گلستان قابل سکونت نیست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، ابراهیم باغبانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: نوسازی این واحدها در صورت تامین اعتبار لازم، سه سال زمان نیاز دارد.
    وی گفت: این نهاد برای رفع مشکل مددجویان ساکن در این واحدها تا پایان سال 95 برای نوسازی و واگذاری یکهزار واحد برنامه ریزی کرده است.
    باغبانی همچنین از واگذاری 487 واحد مسکن نوساز با هزینه کرد دو هزار و 880 میلیارد ریال از محل منابع مختلف در سالروز تاسیس این نهاد در سطح استان خبر داد و افزود: این واحدها با حضور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور و به مناسبت 14 اسفند به خانواده های واجد شرایط واگذار شد.
    وی اضافه کرد: این واحدهای مسکونی بیشتر در مناطق روستایی ساخته شده اند و با توجه به اینکه تسهیلات 100تا 120 میلیون ریالی اختصاصی برای هر یک از این واحدها کافی نبود، این نهاد اقدام به تکمیل آنها کرد و طی هفته جاری به خانواده های مددجویی واگذار شد.
    به گفته وی تسهیلات احداث واحدهای مسکونی مددجویان با معرفی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و از طریق بانک های عامل در استان به آنان پرداخت می شود.
    این نهاد در استان گلستان 61 هزار و 947 خانوار شامل مستمری بگیر و تک و چند خدماتی را زیرپوشش حمایتی دارد که 70درصد از جمعیت این خانوارها را بانوان تشکیل می دهند.
    به گفته وی اکنون در استان از 522 هزار خانوار ساکن، 11.7درصد آن زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
    گلستان یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت دارد که افزون بر 110هزار نفر آنان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند می باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار