مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اختصاص بیش از ۵ میلیارد ریال به مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از اختصاص ۵ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال به تأمین مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

اختصاص بیش از ۵ میلیارد ریال به مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، سهراب رئیسی، با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری بین ارگان‌های مختلف در راستای تأمین مسکن افراد نیازمند، اظهار کرد: در سال جاری مبلغ 5 میلیارد و 80 میلیون ریال اعتبار برای کمک بلاعوض به تأمین و تعمیر مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از این میزان 700 میلیون ریال برای تأمین مسکن افراد زیرپوشش کمیته امداد این استان در نظر گرفته شده است.

    وی با اشاره به بهبود کیفیت مسکن روستایی و اثرگذاری آن در ماندگاری نیروی انسانی در روستاها، افزود: در راستای بهبود وضعیت مسکن افراد نیازمند روستایی، 780 میلیون ریال به عنوان کمک بلاعوض به افراد تحت پوشش بهزیستی این استان اعطا می‌شود.

    رئیسی بیان داشت: مبلغ 3 میلیارد و 600 میلیون ریال برای تکمیل واحدهای نیمه‌تمام یا تعمیر واحدهای مسکونی اقشار کم‌درآمد که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند در نظر گرفته شده است.

    وی تصریح کرد: تاکنون 116 مورد از خانواده‌های نیازمند زیرپوشش بهزیستی این استان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد که از این تعداد 92 مورد به بانک معرفی و تاکنون 32 مورد با بانک قرارداد منعقد کرده‌اند.

    این مسئول با اشاره به اهمیت بهسازی مسکن در این استان خاطرنشان کرد: مبلغ 20 میلیون ریال کمک بلاعوض برای تعمیر و تکمیل مسکن افرادی که از طرح ویژه این بنیاد استفاده می‌کنند در نظر گرفته شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار