مدیران خودروعصر اعتبار

معاون معماری و شهرسازی شهردار زنجان خبر داد:

پیشرفت ۶۰ درصدی طرح ضوابط معماری و شهرسازی ایرانی و اسلامی شهر زنجان

عصر ساختمان:معاون معماری و شهرسازی شهردار زنجان پیشرفت فیزیکی طرح ضوابط معماری و شهرسازی ایرانی و اسلامی شهر زنجان را ۶۰ درصد اعلام کرد و گفت: این طرح در دانشگاه زنجان تهیه می‌شود.

پیشرفت ۶۰ درصدی طرح ضوابط معماری و شهرسازی ایرانی و اسلامی شهر زنجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس ، مهرداد سلطانی امروز، در زنجان از طراحی و تدوین ضوابط معماری و شهرسازی ایرانی و اسلامی شهر زنجان در دانشگاه زنجان خبر داد و اظهار کرد: این طرح به عنوان یک سند بالادستی تهیه می‌شود.

    وی با اشاره به پیشرفت 60 درصدی طرح ضوابط معماری و شهری سازی ایرانی و اسلامی شهر زنجان اضافه کرد: این طرح پس از تکمیل به عنوان سند راهنما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    معاون معماری و شهرسازی شهردار زنجان از نگاه ویژه شهرداری زنجان به برخی طرح‌ها در مرکز شهر به عنوان نماد منظر شهری خبر داد و گفت: این نگاه در مناطقی مانند خیابان اول شهرک کارمندان، خیابان شهید مدنی اسلام‌آباد، خیابان‌ امام، خیابان زینبیه و خیابان صفا هم وجود دارد که برای برخی از این مناطق طرح تهیه شده، ابلاغ و در برخی هم هنوز ابلاغ نشده است.

    سلطانی تاکید کرد: طراحی‌های ویژه برای برخی از خیابان‌های پرتردد شهر در قالب طرح‌های شاخص عملیاتی می‌شوند که بر بدنه‌سازی شهر تاثیرگذار باشند.

    این مشکل در شهرک‌های اقماری هم به شکل دیگری خود را نشان می‌دهد که شامل زمین‌های خالی و ساختمان‌های نیمه‌کاره است که مشکلات عدیده‌ای را برای منظر شهری زنجان ایجاد کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی