مدیران خودروعصر اعتبار

تبدیل کرج به کارگاه عمرانی به رغم کاهش ۸۰ درصدی صدور پروانه ساخت

عصر ساختمان:شهردار کرج تصریح کرد: رکود اقتصادی در وضعیت ساخت و ساز شهری کرج به اندازه ای بود که صدور پروانه در این دستگاه به میزان ۸۰ درصد کاهش داشت و درآمدهای شهرداری را با افت شدیدی مواجه کرد؛ اما محدودیت های فوق مانع ازکارافتادگی و توقف فعالیت های عمرانی و خدماتی شهرداری نشد بلکه با ارتقای عملکرد مجموعه در دو سال گذشته مواجه بودیم.

تبدیل کرج به کارگاه عمرانی به رغم کاهش ۸۰ درصدی صدور پروانه ساخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از سپیدار آنلاین ، علی ترکاشوند این مطلب را عنوان کرد و افزود: در شرایط حران است که روش های مقابله با آن را فرا می گیریم. وی، نمونه بارز این امر را در مسئله بحران آب عنوان کرد که باعث شد بیاموزیم آب را صحیح تر مصرف کنیم. ترکاشوند خاطرنشان کرد: ما نیز در مجموعه مدیریت شهری کرج در شرایط بحران سخت اقتصادی و کاهش شدید درآمدها، توانستیم با مدیریتی علمی و برنامه ریزی شده، از ایجاد سکون و توقف در اجرای پروژه ها جلوگیری کرده و با قوت به کار و تلاش ادامه دهیم که حاصل آن افتتاح طرح های متعدد و بزرگ بویژه در حوزه عمرانی بود. وی اذعان داشت: این در حالی است که تا پیش از سال 92، به رغم وجود اعتبارات و بودجه های مناسب، عملیات عمرانی گسترده ای در شهر انجام نمی گرفت و اعتبارات تنها از سالی به سال بعد منتقل می شد. اما این دستگاه در دو سال گذشته با تدبیر شورا و تلاش نیروهای شهرداری به کارگاهی عمرانی تبدیل شد و طرح های بسیار متنوع و متعددی در عرصه های مختلف آغاز شد یا مورد بهره برداری قرار گرفت. ترکاشوند، نوید سالی مملو از شکوفایی عمرانی را برای سال 95 به شهروندان کرجی داد و خاطرنشان کرد: این امر در شرایط سخت و دشوار اقتصاد شهری محقق خواهد شد که این اهمیت تلاش و خدمات شورای اسلامی شهر به عنوان پارلمان تصمیم گیر و شهرداری به عنوان مجری طرح ها را بیش از پیش شفاف می کند. شهردار با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و پشت سر گذاشتن ایام انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت شهری در ماه های اخیر با توجه به برگزاری انتخابات که یکی از بخش های آن ساماندهی تبلیغات شهری نامزدها و تهیه مقدمات برپایی هر چه باشکوه تر این حماسه ملی بود، روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته و برای استقبال از بهار نیز برنامه های متعددی در پیش دارد. این مسئول، اظهار داشت: ساماندهی بخش قابل توجهی از موضوعات انتخاباتی به مدیریت شهری مربوط می شد که این امر با تدبیر فرمانداری به عنوان دستگاه بالادستی در امر انتخابات، با راهبری شورای اسلامی شهر محقق شد. وی افزود: همچنین در آستانه فصل بهار، برنامه های گسترده ای را برای استقبال از فصل نوزایی و تحول طبیعت تدارک دیده ایم که بخش های مختلف این دستگاه از جمله معاونت خدمات شهری و زیرمجموعه های آن برای تحقق امر مشغول فعالیت هستند. شهردار، پاکسازی و رنگ آمیزی شهر، نصب بنرهای مناسبتی، نصب المان های نوروزی و سفره هفت سین و نورپردازی فضاهای شهری را در زمره اقداماتی دانست که به منظور ورود به سال جدید تدارک دیده شده است تا با استقبال خوب و شایسته از مسافران نوروزی و شهروندان در ایام نوروز، سالی خوش و پربرکت را آغاز کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو