مدیران خودروعصر اعتبار

چگونه آجر را به دکوراسیون داخلی خانه مهمان کنیم؟

عصر ساختمان:نمی دانم تا به حال برای شما هم این مساله پیش آمده است که به یک متریال و یا مواد و مصالح خاص علاقه شدیدی داشته باشید اما ندانید که آن را چگونه باید در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید؟

چگونه آجر را به دکوراسیون داخلی خانه مهمان کنیم؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل ازچیدانه ،نمی دانم تا به حال برای شما هم این مساله پیش آمده است که به یک متریال و یا مواد و مصالح خاص علاقه شدیدی داشته باشید اما ندانید که آن را چگونه باید در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید؟ برای این ار راه حل ها و ترفندهای دکوراسیونی زیادی وجود دارد.

    دیوارهای آجری مهمان آشپزخانه شما

    آجرها می توانند مهمان آشپزخانه های شما باشند. به طور مثال می توانید دیواری که گاز و هود آن جا قرار گرفته است را آجر پوش کنید و با کمی نورپردازی و استفاده از روشنایی های دیواری زیبا دیواری منحصر به فرد در آشپزخانه تان داشته باشید.

    طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن با دیوارهای آجری

    اتاق نشیمن خانه شما می تواند بسیار متفاوت و زیبا باشد، اگر بلد باشید که چگونه از مواد و مصالح برای طراحی دکوراسیون داخلی آن استفاده کنید. برای این منظور می توانید یکی از دیوارهای تاثیر گذار نشیمن تان را آجری کنید، مخصوصا اگر اتاق نشیمن تان سفید است، حضور گرم آجرها می تواند به شما کمک کند تا تجربه فضایی متفاوت تر داشته باشید.

    ستون های آجری در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

    به گفته کارشناسان و طراحان گروه مهندسی دکوسگال، آجر ها می توانند به وسیله ستون ها وارد دکوراسیون داخلی خانه شوند. اگر در خانه تان ستون هایی دارید که نمی دانید با آن ها چه کار گنید، یکی از پیشنهادها این است که آن را با مواد و مصالحی نظیر آجر بپوشانید.

    تزیین دیوار پشت تلویزیون با آجر

    شاید سوال چگونه دیوار پشت تلویزیون را جذاب تر کنیم؟ ذهن شما را هم به خودش مشغول کرده باشد و اصلا شاید دلتان بخواهد تا برای دم عید چهره اتاق نشیمن و قسمتی که تلویزیون قرار می گیرد را عوض کنید، یکی از راه های خوبی که می توانید آن را انتخاب کنید آجری کردن دیوار پشت تلویزیون است.

    آجرها، کفپوش های زیبای فضای بیرونی خانه

    شما می توانید بالکن و حیاط خلوت خود را برای استقبال از بهار آماده کنید. برای این منظور می توانید برای کف فضاهای بیرونی خانه تان از آجرها استفاده کنید و از بهار با گرمی رنگ های آجر پذیرایی کنید. اگر عکس بالا را خوب نگاه کنید متوجه خواهید شد که این کفپوش ها می توانند جذابیت خاصی را به تراس بالکن و حیاط خلوت شما بیاورند.

    شومینه های اجری برای دکوراسیون داخلی منزل

    جای دیگری که آجر می توانند حسابی خودنمایی کنند و جلوه زیبایی به دکوراسیون داخلی خانه ببخشند، روی شومینه ها است، درست است که شومینه ها در فصل بهار و تابستان مورد استفاده نیستند، اما می شود از آن ها به عنوان عناصر تزیینی جذاب برای دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد.

    فرورفتگی ها و بیرون زدگی های خانه را آجر پوش کنید

    اگر در دکوراسیون خانه تان قسمت هایی دارید که فرو رفته است و یا روی دیوارهای تان بنا به دلایل سازه ای یرون زدگی هایی دیده می شود آن ها را آجر پوش کنید تا به جای یک عنصر زشت و نازیبا تبدیل به عناصر با جذابیت بصری بالا شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار