مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبر داد

تسهیل شرایط واگذاری واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی

عصر ساختمان:با حذف دو شرط اولیه ثبت نام مسکن مهر واگذاری واحدهای مسکن مهر تسهیل خواهد شد.

تسهیل شرایط واگذاری واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، اصغر مهرآبادی در حاشیه افتتاح این واحدها از مصوبه دولت مبنی بر حذف دو شرط اولیه ثبت نام مسکن مهر و تسهیل این فرآیند خبرداد و اظهار کرد: این شروط شامل الزام متاهل بودن و عدم استفاده فرد از امکانات و زمین‌های دولتی بود که اخیرا در مصوبه‌ای این شروط حذف شدند.

    وی ادامه داد: بنابراین متقاضیانی که فاقد این دو شرط هستند می‌توانند با ثبت نام در مسکن مهر از واحدهای بدون متقاضی بهره‌مند شوند و با این مصوبه بخش عظیمی از مشکلات مربوط به مسکن مهر مرتفع خواهد شد.

    مهرآبادی در خصوص سایت مهرشهر دزفول تصریح کرد: این سایت مسکن مهر، یک سایت کامل و مجهز با خدمان زیرساختی و روبنایی خوب در کشور محسوب می‌شود و البته این مهم با همدلی و همکاری مسئولان استان و شهرستان دزفول انجام شده است و نشان می‌دهد که پروژه‌ها با همکاری، تعامل و همدلی با کیفیت و در موعد مقرر به بهره برداری می‌رسند.

    همچنین در ادامه منوچهر رحمانی، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص اتمام آسفالت معابر و خیابان‌های دیگر سایت مهرشهر اظهار کرد: این عملیات با تامین قیر از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان و با حمایت های وزارت نفت و همکاری شهرداری دزفول انجام خواهد شد.

    وی با بیان اینکه ساخت مدرسه سایت مهرشهر در دو مقطع دبستان و راهنمایی تا پایان شهریورماه سال آتی به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: دو پارک محله‌ای در این سایت با همکاری شهرداری تجهیز شدند و در چند روز گذشته در اختیار کودکان سایت مهرشهر قرار گرفتند.

    رحمانی با قدردانی از بانک مسکن در ارائه تسهیلات لازم و متقاضیان این واحدها که آورده خود را به موقع پرداخت کردند، عنوان کرد: تعامل و همکاری دو سویه میان متقاضیان و سازندگان مسکن مهر موجب به سرانجام رسیدن این پروژه شده است.

    14 هزار و 380 واحد مسکن مهر، دو بازارچه، یک مسجد، دو پارک محله‌ای و یک زمین ورزشی امروز، 22 اسفندماه با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار و سایر مسئولین استانی در سایت مهرشهر دزفول افتتاح شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار