مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

کاهش عوارض در سال ۹۵ اقدامی درراستای بهبودفضای ساخت وساز شهری است

عصر ساختمان: رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: کاهش عوارض در سال ۹۵ اقدامی در راستای بهبود فضای ساخت و ساز شهری است.

کاهش عوارض در سال ۹۵ اقدامی درراستای بهبودفضای ساخت وساز شهری است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از شورای اسلامی شهر زنجان، سعید امیدی افزود: با توجه به اینکه بخشی از منابع شهرداری از محل بدهی ساخت و ساز کنندگان تأمین می شود ولی اعتقاد داریم که وضعیت رکود، عرصه را برای فعالان این حوزه تنگ نموده و این کاهش عوارض گامی در جهت توسعه عمرانی شهر زنجان می باشد.

    وی با بیان اینکه نظارت بر کارهای عمرانی همواره مورد تأکید اعضای شورای اسلامی شهر زنجان است اظهار داشت: علیرغم اینکه این امر بارها در قالب کمیسیون های تخصصی و جلسات علنی شورا مطرح گردیده ولی متأسفانه هزینه ای بالایی در خصوص کیفیت پایین آسفالت های تولیدی بر شهرداری وارد شده است.

    امیدی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر این موضوع را مصداق بارز بی دقتی در هزینه کرد بیت المال ، خلاف حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی و عدم بهره وری از ظرفیت های فنی و مهندسی شهر دانسته و تکرار چنین موضوعاتی در آینده پذیرفتنی نخواهند بود.

    رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه گفت: عوارض ساخت و ساز در بودجه سال 1395 شهرداری زنجان کاهش یافته و این اقدام ، راهکاری در راستای بهبود فضای ساخت و ساز شهری خواهد بود گفت: شهردار زنجان باید با مکانیزم های علمی، چنین خطاهایی را حذف نموده و از کمیسیون های تخصصی شورا درخواست داریم با همکاری مدیران شهرداری تمهیدات لازم را در این خصوص داشته باشند.

    امیدی با بیان اینکه پیگیری ایده های طرح شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر زنجان ، نتایج مطلوبی در مجموعه شهری خواهد داشت افزود: پیشنهاد ساماندهی مدیریت تبلیغات در ایام انتخابات و غرس یک نهال به ازای هر تولد یا ازدواج از ایده های بسیار موفقی بوده که بازخورد مطلوبی داشته است.

    رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: حوزه های شهری دارای فرصت های بیشماری در اقتصاد مقاومتی بوده ولی این ظرفیت ها تاکنون مورد غفلت واقع شده اند.

    امیدی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مهمترین راهکار در پیشبرد اهداف است افزود: تعرفه عوارض و بهای خدمات شهری سال آینده شهرداری زنجان بر محور اقتصاد مقاومتی تدوین شده و این تعرفه‌ها در سال 95 با کاهش همراه بوده است.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار