مدیران خودروعصر اعتبار

لغو مجوز ۳ دفتر خدمات الکترونیک شهر به دلیل اخذ وجه غیرمتعارف

عصر ساختمان- مشاور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از لغو امتیاز ۲ دفتر خدمات الکترونیک شهر در سال گذشته خبر داد و گفت: حکم لغو امتیاز ۳ دفتر نیز در مراحل نهایی قرار دارد که به زودی به صاحبان دفاتر ابلاغ می‌شود.

لغو مجوز ۳ دفتر خدمات الکترونیک شهر به دلیل اخذ وجه غیرمتعارف
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، رضا عباسی (مشاور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ) با بیان اینکه دفاتر خدمات الکترونیک شهر براساس مصوبه شورای شهر در سال 86 فعالیت خود را آغاز کردند، اظهار کرد: در ابتدا 120 دفتر در تهران مجوز فعالیت دریافت کردند اما به مرور مجوز 8 دفتر به دلیل تخلفات صورت گرفته لغو شد.

    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 110 دفتر خدمات الکترونیک شهر در پایتخت فعال است، گفت: سال گذشته 2 دفتر خدمات الکترونیک شهر به دلیل تخلفات مالی لغو امتیاز شدند، 20 دفتر حکم توقف موقت گرفتند و 5 دفتر نیز به دلیل شکایات مردمی تذکر دریافت کردند.

    رئیس کمیته انضباطی دفاتر خدمات الکترونیک شهر ادامه داد: در حال حاضر 3 دفتر به دلیل اخذ مجموعاً 60 میلیون وجه غیرمتعارف در خصوص عوارض نوسازی و عوارض خودرو در انتظار دریافت حکم لغو امتیاز هستند و پیش بینی می‌کنیم، طی ماه‌های آینده حکم صادر و ابلاغ شود.

    عباسی آموزش 30 کارشناس دفاتر خدمات الکترونیک شهر به دلیل شکایات مردمی را از دیگر اقدامات سال گذشته معرفی کرد و گفت: در 3 مورد تخلف کارشناس تا حدی بغرنج بود که به هیچ عنوان امکان آموزش مجدد وجود نداشت و درنهایت تصمیم به قطع همکاری با فرد متخلف گرفته شد.

    به گفته وی، در سال جاری 12 دفتر خدمات الکترونیک شهر بنا بر شکایات مردمی تذکر انضباطی دریافت کردند.

    مشاور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به بیشترین موارد شکایت مراجعان به دفاتر خدمات الکترونیک شهر بیان کرد: 30 درصد از شکایات مربوط به موضوعات شهرسازی و اغلب مسائل مربوط به نظام مهندسی است و 30 درصد به حوزه حمل و نقل به ویژه نحوه دریافت طرح ترافیک مربوط است. 40 درصد باقی مانده نیز به مشکلات عمرانی محلات و نحوه خدمات رسانی شهرداری برمی‌گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار