مدیران خودروعصر اعتبار

شناسایی ۵۵ مرکز تجاری، اداری و مسکونی نا ایمن در شمال شرق تهران

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۴ تهران از شناسایی ساختمان های نا ایمن و خطر ساز شمال شرق تهران خبر داد و گفت: تا کنون بیش از ۵۵ مرکز تجاری، اداری و مسکونی نا ایمن در منطقه چهار شناسایی شده است.

شناسایی ۵۵ مرکز تجاری، اداری و مسکونی نا ایمن در شمال شرق تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، سید علیرضا حسینی در جلسه ایمنی ساختمان‌ها و اماکن پر خطر با تاکید بر ضرورت شناسایی ساختمان‌های ناایمن گفت: از ابتدای سال جاری مدیریت بحران اماکن اداری و تجاری در سطح منطقه راه‌اندازی شده است و با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در صورت وجود موضوعات خطرساز در اماکن عمومی تجاری از فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهد شد.
    وی ضمن هشدار به مالکان و ذی‌نفعان ساختمان های خطر ساز و فاقد ایمنی گفت: در حال حاضر 55 ساختمان پر خطر در منطقه شناسایی و اخطار لازم به آن ها داده شده است و مالکان باید برای رفع خطر آنها تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
    شهردار منطقه 4 تصریح کرد: مرحله نخست فرآیند پیشگیری و افزایش ایمنی ساختمان‌ها و صدور ابلاغ است و پس از آن در صورت عدم توجه مالکان به صدور اخطار، در نهایت به منظور حفظ جان و مال شهروندان، از طریق مراجع قضایی نسبت به پلمب اینگونه مراکز اقدام خواهد شد.
    حسینی با اشاره به همکاری مطلوب پنج مرکز تجاری و اداری منطقه در جهت ایمن سازی و رعایت استانداردهای سازمان آتش نشانی گفت: از ابتدای سال جاری پنج مرکز تجاری و اداری که فاقد استانداردهای لازم بود با تمهیدات شهرداری در حال رسیدن به این استانداردها هستند.
    بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 4، وی در ادامه بر موضوعات رفع موانع معابر اصلی و فرعی برای خدمات رسانی مطلوب و بهینه به شهروندان اشاره کرد و گفت: بازدیدهای میدانی مستمر از سطح محلات، دعوت از مالکین ساختمان‌های پرخطر در کمیته‌های ایمنی، نصب شیرهای هیدرانت با توجه به بافت جمعیتی نقاط حساس و پرخطر و اخذ تأییدیه آتش نشانی توسط مالکین املاکی که درخواست تغییر کاربری دارند از جمله اقدامات پیش بینی شده برای افزایش ایمنی معابر شهری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو