مدیران خودروعصر اعتبار

ثبت نام مسکن مهر در قزوین آغاز شد

عصر ساختمان:مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از آغاز ثبت نام تعداد محدودی مسکن مهر با شرایط جدید و تسهیلات بانکی کم بهره در این استان خبر داد.

ثبت نام مسکن مهر در قزوین آغاز شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، علی محمد پورکریم با اعلام این خبر افزود: با توجه به دستورالعمل ابلاغ شده از سوی هیات وزیران، ثبت نام تعدادی از واحد های مسکن مهر با شرایط ویژه جهت واگذاری به واجدان شرایط آغاز شده است.
    وی ادامه داد: تمام واحدهای مورد نظر برای واگذاری از پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد برخوردار بوده که با تسهیلات بانکی 300 میلیون ریالی کم بهره، ویژه مسکن مهر در اختیار متقاضیان واجد شرایط مسکن مهر قرار خواهد گرفت.
    این مقام یادآور شد: تعداد این واحد ها در استان قزوین محدود بوده و در سایت های مسکن مهر شهرهای تاکستان، ناحیه شهری مهرگان و پروژه های خود مالک در آبیک و محمدیه قرار دارند.
    مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده در صورت تامین آورده به موقع از سوی متقاضیان، این واحد ها تا پایان سال 95 به تدریج تحویل داده خواهند شد.
    پورکریم در خصوص شرایط مورد نیاز متقاضیان این واحدها، تاکید کرد: افراد متقاضی واجد شرایط برای ثبت نام این واحدها باید متاهل یا سرپرست خانوار و یا زنان خودسرپرست و دارای حداقل 35 سال سن بوده و از 22 اسفند ماه سال 57 به بعد نیز از امکانات مسکونی و زمین دولت نیز استفاده نکرده باشند.
    این مسوول مسکن در پایان یادآور شد: افراد دارای شرایط که تمایل به ثبت نام برای دریافت واحدهای مسکن مهر یاد شده هستند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین به نشانی http:qmrud.ir مراجعه کنند.
    از مجموع 44 هزار و 980 واحد مسکن مهر در بخش های سه جانبه، خود مالک و تعاونی های استان قزوین تاکنون 34 هزار و 300 واحد به متقاضیان واگذار شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار