مدیران خودروعصر اعتبار

تشریح مهمترین پروژه های عمرانی شهر تهران

در نیمه نخست سال۹۵ پروژه های عمرانی تاثیرگذاری افتتاح می شوند

عصر ساختمان- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اعلام پروژه های عمرانی سال جدید تاکید کرد: درنیمه نخست سال آتی پروژه های عمرانی مهم وتاثیرگذاری افتتاح خواهند شد.

در نیمه نخست سال۹۵ پروژه های عمرانی تاثیرگذاری افتتاح می شوند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از شهردار آنلاین ، علیرضا جاوید به پروژه های عمرانی خاتمه یافته و دستاوردهای معاونت فنی وعمرانی در در سال 94 اشاره کرد و گفت: در سال گذشته چندین پروژه به بهره برداری نهایی رسید که از آن جمله می توان به تعریض پل ستارخان اشاره کرد که یکی از طرح هایی بود که بر بهبود و روان سازی ترافیکی منطقه تاثیر گذاشت.
    جاوید اعلام کرد: فاز اول پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه های امام علی و صیاد شیرازی و بلوار ارتش  محور اوشانی نیز پایان یافت و همچنین در دهه فجر امسال با حضور شهردار تهران دو پل شرقی غربی وغربی شرقی محور بلوار ارتش که بروی بزرگراه امام علی وشهید صیاد قرار داشت ،مورد بهره برداری قرار گرفت.
    معاون فنی عمرانی شهرداری تهران افزود : ساختمان جدید دیوان عدالت اداری با مساحت بیش از 40 هزار متر مربع با تجهیزات وامکانات مناسب به بهره برداری رسید.
    افتتاح پروژه زیرگذر جوادیه در فروردین ماه
    وی در ادامه به روند احداث پروژه های فنی و عمرانی در سال آتی پرداخت وتاکید کرد: در بازه زمانی سه ماهه اول و دوم سال 95 تعداد قابل توجهی از پروژه های عمرانی به اتمام می رسند ، به طوری که پروژه زیر گذر جوادیه که طرح عمرانی مکمل پروژه جوادیه به شمار می آید و برای رفع مشکلات تردد محلی کارکرد خواهد داشت ، در فروردین ماه سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.

    وی افزود : در بهار سال آینده پروژه حائز اهمیت تاج سد دریاچه شهدای خلیج فارس به بهره برداری خواهد رسید . تاج سد دریاچه شهدای خلیج فارس به سبب جاذبه های گردشگری طرح عمرانی مهمی محسوب شده و سازه های قوسی شکل زیبایی در طراحی آن به کار رفته است.قطعا این پروژه همانند پل طبیعت درجاذبه های گردشگری شهر تهران تاثیر گذار خواهد بود.

    جاوید درادامه به معرفی طرح های دیگر در شهرداری تهران پرداخته وگفت : تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس نیز تا پایان نیمه اول سال آتی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت به طوری که این پروژه به سبب تاثیرات  زیست محیطی مثبت، از اهمیتی ویژه ای برخوردار است.
    فاز اول پروژه اتوبان حکیم در سه ماه نخست و فاز دوم این طرح تا پایان نیمه اول سال 95 به اتمام خواهد رسید
    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تاکید کرد : پروژه هوادهی تونل نیایش نیز به زودی به پایان خواهد رسید، حفاری و بتون ریزی این طرح عمرانی به پایان رسیده و در بهار 95 شاهد افتتاح این طرح خواهیم بود.
    جاوید با بیان اینکه  فاز اول پروژه اتوبان حکیم در سه ماه نخست سال و فاز دوم این طرح تا پایان نیمه اول سال 95 به اتمام خواهد رسید، در این باره خاطر نشان کرد: این طرح مشتمل بر 16 کیلومتر بزرگراه ،ده تقاطع غیر همسطح و یک تونل زیر سطحی است که زیر پارک جنگلی چیتگرعبور می کند.افتتاح این پروژه عمرانی تاثیر جدی در بهبود ترافیکی ورود و خروج غربی شهر تهران برجای خواهد گذاشت.
    وی افزود: با انجام این پروژه دروازه ورود خروج غرب تهران به کاروانسرای سنگی یک ، در محل تقاطع جاده مخصوص تهران-کرج و بزرگراه شهید حکیم و کاروانسرای سنگی دو، درمحل تقاطع اتوبان تهران وکرج وبزرگراه شهید حکیم منتقل خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان(http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو