مدیران خودروعصر اعتبار

در نشست شهردار منطقه ۱۶ با مدیر عامل سازمان پایانه ها تاکید شد ؛

همکاری برای انتقال ترمینال جنوب به ضلع جنوب شرقی راه آهن

عصر ساختمان- در نشست مشترک شهردار منطقه ۱۶ با مدیر عامل سازمان پایانه ها و دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران موضوع انتقال ترمینال جنوب به ضلع جنوب شرقی راه آهن مورد بررسی قرار گرفت.

همکاری برای انتقال ترمینال جنوب به ضلع جنوب شرقی راه آهن
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا،  در این جلسه شهردار منطقه 16 با اشاره به اهمیت نگاه جامع برای توسعه خدمت رسانی به شهروندان اظهارکرد: در منطقه 16 عوامل متعددی می تواند در استفاده بهینه از پتانسیل ها موثر باشد که یکی از این موارد ترمینال مسافربری جنوب است .

    وی افزود: به دلیل توسعه شهری ، مجموعه پایانه جنوب نیاز به بازنگری دارد و حجم بالای جابه‌جایی در این محل نیاز به این موضوع را دو چندان می‌کند.

    هادی زبده گفت: در مدل های توسعه یافته پایانه ها در رشد ، ارتقاء و نشاط بسیار موثر است که ما باید در منطقه 16 به این سمت حرکت کنیم .

    شهردار منطقه 16 افزود: پیشنهاد ما است که با توجه به 175 هکتار فضای ایستگاه راه آهن تهران بتوانیم در قسمت جنوب شرقی این ایستگاه پایانه مسافربری جنوب را جانمایی کنیم .

    وی اظهار داشت : با این کار پیوند مدل های حمل و نقل ریلی و زمینی فراهم می شود ؛ ضمن اینکه مشکلاتی که از قبل وجود داشته است در جانمایی برای خدمات بهتر پیش بینی می شود.

    زبده گفت: ما باید افق دورنگر داشته باشیم و از منابع منطقه با تدبیر استفاده کنیم و موضوع ترمینال جنوب هم یک پتانسیل خوب برای منطقه محسوب می‌شود .

    شهردار منطقه 16 اظهار داشت :مدیریت شهری منطقه در راستای سیاست های کلی شهرداری تهران با درایت و مدیریت زمان و کار کارشناسی باید زمینه را برای خدمات با کیفیت به شهروندان تامین کند.

    صدیقی مدیر پایانه ها و پارک سوار های تهران نیز در این نشست گفت : حضور مسافران در پایانه ها فرصتی را برای خدمت رسانی و توسعه در مناطق فراهم می کند .

    وی افزود : ترمینال مسافربری جنوب در گذشته در مرز شهری واقع شده بود ولی امروز در فضای شهری قرار گرفته است .

    صدیقی اظهار داشت : با کاهش بار ترمینال ها و جابه‌جایی مناسب پایانه جنوب، با مطالعات ترافیکی و اجتماعی موافق هستیم و در این راستا همکاری کامل را با شهرداری منطقه 16 خواهیم داشت.

    وی افزود : مردم در زمان حضور در ترمینال ها بعضا تا آغاز سفر دارای اوقات فراغت هستند که باید برای این موضوع نیز برنامه ریزی شود .

    مدیر پایانه ها و پارک سوار های شهرداری تهران اظهار داشت : باید حرکت ها زمان بندی صحیح و برنامه ریزی دقیق داشته باشد تا به کاهش ترافیک کمک کند.

    وی افزود: بحث اقتصادی در پایانه ها بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه ای داشت .

    بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، کرونی دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای شورای شهر تهران نیز گفت : مطالعات جامع حمل و نقل تهران در مرحله تهیه است و 13 پایانه در این مطالعات برای احداث در نظر گرفته شده و نزدیکی مدل های حمل و نقل بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو