مدیران خودروعصر اعتبار

بهترین هتل‌های تهران کدامند؟

عصر ساختمان- یک سفر خوب و بدون نقص نیاز به برنامه‌ریزی دارد و یکی از مهمترین نکات آن انتخاب و رزرو هتل و محل اقامت است که دغدغه بسیاری از مسافران است.

بهترین هتل‌های تهران کدامند؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، شهر تهران جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی دارد و همه ساله عده بسیاری برای تفریح یا به قصد تجارت به تهران سفر می‌کنند. یک سفر خوب و بدون نقص نیاز به برنامه‌ریزی دارد و یکی از مهمترین نکات آن انتخاب و رزرو هتل و محل اقامت است که دغدغه بسیاری از مسافران است. هزینه، موقعیت، امکانات و خدمات هتل از معیارهای انتخاب هتل است، از این رو رهی نودر نظر دارد به معرفی بهترین هتل‌های تهران بپردازد.

    هتل اسپیناس پالاس تهران

    هتل اسپیناس پالاس تهران واقع در سعادت آباد، هتلی 5 ستاره و لوکس است که اغلب پذیرای تجار و سفیرانی است که به ایران سفر می‌کنند. هتل اسپیناس با امکانات مدرن و کلاسیک یکی ازلوکس ترین هتل های شهر تهران است و قرارگیری آن در یکی از بهترین مناطق شهر، معماری و دکوراسیون زیبا، دسترسی آسان به نقاط تفریحی تهران همچون پارک ژوراسیک، برج میلاد و نمایشگاه بین‌المللی باعث شده تا هتل اسپیناس به اولین انتخاب برای افرادی تبدیل شود که به دنبال یک هتل لوکس با امکانات عالی هستند. همچنین این هتل با برخورداری از رستوران ها با غذاهای متنوع اصیل ایرانی،رستوران های فرانسوی، تایلندی، مدیترانه‌ای، کافی شاپ،موزیک زنده، فروشگاه‌ها‌،فضای ورزشی‌،سالن بولینگ وگالری‌ها توانسته تمام نیازهای میهمان ان راپاسخ گفته ولحظاتی به یادماندنی درذهن آنان ثبت کند.

    هتل استقلال تهران

    هتل استقلال تهران هتلی 5 ستاره واقع در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع در منطقه باغشهر تهران و بزرگترین هتل در زنجیره هتل های پارسیان است. هتل پارسیان استقلال با اتاق ها و سوئیت های مجلل، رستورانها با غذاهای متنوع ، سالنهای کنفرانس، مراکز خرید و امکانات رفاهی توانسته به بهترین نحو پذیرای میهمانان باشد و با جلب نظر میهمانان عالی رتبه سیاسی و تجاری، جایگاه ویژه‌ای را در صنعت هتلداری ایران کسب کند.

    هتل پارسیان آزادی تهران

    هتل پنج ستاره پارسیان آزادی(هایت)یکی از قدیمی ترین و بهترین هتل های تهران است که از سال 1370 به زیر مجموعه گروه هتل های پارسیان پیوسته است.  هتل آزادی در یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران (کوه های توچال) واقع شده است که چشم انداز بی نظیر البرز اقامت در آن را دلنشین تر کرده است. این منطقه از تهران دارای آب و هوای کاملا پاک است و اثری از آلودگی و شلوغی در آن نیست. طراحی هتل پارسیان آزادی بسیار زیبا و مدرن است. هتل آزادی دارای رستوران های متنوع برای همه سلیقه هاست. رستوران پارسه در طبقه هم کف، رستوران سرو در فضای باز و اطراف آبنما قرار دارد و برای تابستان مناسب است، رستوران بین المللی ارکیده واقع در طبقه بیست و ششم هتل، رستوران ایتالیایی بیچه در لابی و کافی شاپ لابی لانژ نیلو با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و نوشیدنی های مطبوع رستوران های این هتل هستند.

    هتل اسپیناس بلوار

    هتل لوکس اسپیناس خلیج فارس تهران معروف به هتل اسپیناس بلوار، اولین هتل پنج ستاره بعد از انقلاب اسلامی می باشد که در بلوار کشاورز که یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین مناطق تهران است، واقع شده است. هتل اسپیناس بلوار در سال 1389 افتتاح شد. این هتل مجلل دارای اتاق ها و سوئیت های مدرن همراه با به روزترین امکانات رفاهی است. این هتل دارای تالارهای مجلل برای برگزاری جشن ها، سمینارها و همایش های بین المللی است. هتل اسپیناس خلیج فارس دارای رستوران هایی با انواع غذاهای تایلندی، مدیترانه ای، فرانسوی و سنتی ایرانی می باشد. امکانات و خدمات رفاهی این هتل کاملا مطابق با استانداردهای بین المللی است. هتل اسپیناس با دارا بودن کادری حرفه ای تلاش می کند تا لحظات خوش و آرامش بخشی را به مهمانان خود هدیه کند. برای رزرو آنلاین هتل اسپیناس بلوار با بهترین قیمت و بالاترین تخفیف، به سایت رهی نو مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو