مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار منطقه ۱۲ خبر داد

۸ مسیر تاریخی «قلب تهران» سنگفرش می‌شود

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۱۲ اجرای عملیات عمرانی در ۸ مسیر «طهران قدیم» را در جهت آرام سازی ترافیکی منطقه دانست.

۸ مسیر تاریخی «قلب تهران» سنگفرش می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»به نقل از شهرنوشت، عابد ملکی، افزود: در راستای طرح ارتقای کیفیت زندگی در قلب تهران، توسعه گردشگری و بازگشت انضباط شهری دو موضوع مهم برای مدیریت شهری تهران است.

    وی با اشاره به اینکه توسعه گردشری در این منطقه نیازمند بهبود وضعیت پیاده راه ها و معابر در منطقه بود، ادامه داد: برای این منظور آرام سازی ترافیکی و حداقل عبور خودرو از محورهای تعیین شده از جمله برنامه های اولویت دار شهرداری تهران در این زمینه بود. به عبارت دیگر کف سازی، جداره سازی، سنگفرش معابر و خیابان ها در محورهای مهم تاریخی و گردشگری مهمترین برنامه عمرانی شهر داری منطقه 12 در ایام تعطیلات عید است.

    شهردار منطقه زمان اجرای پروژه مناسب سازی مسیرهای پیاده راه سازی را در ایام تعطیلات عید که منطقه با کمترین تردد خودروها روبه روست را مناسب دانست و بیان کرد: براساس این طرح قرار است در 8 مسیر سی تیر، پامنار، گذر طرخانی، امامزاده یحیی، منوچهری، میدان محمدیه، موسوی کیانی،  و ناظم الاطباء کف سازی، جداره سازی، بازپیرایی نمای ساختمان ها و سنگفرش معابر انجام شود.

    وی با تاکید بر اینکه تبدیل شدن این مسیرها به پیاده راه به طور کامل فعلا در دستور کار شهرداری تهران قرار ندارد، یادآور شد: در گام نخست آرام سازی و بهسازی این مسیرها از طریق جداره سازی و کف سازی در حال انجام است که بعد ازاتمام عملیات عمرانی مردم می توانند از این معابر استفاده کنند.

    عابد ملکی تاکید کرد: انتظار ما بر این است تا با استقبال گردشگران زیاد از این محورها؛ پیاده روی مردم  از این محورها در نهایت باعث ارائه پیشنهاد تبدیل کامل این مسیرها به پیاده راه از سوی مردم، کسبه و ساکنان شود.

    به گفته وی؛ در حال حاضر عبور خودروها در این 8 مسیر بعد از اتمام عملیات عمرانی آن انجام خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان ( http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار